nyt kerrotte mulle miten ihmeessä pystyn oleen mässäämättä?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
raskaana olen ja edellisissä ollut raskausdiabetes. paino nyt ollut hyvä,ei noussut kun muutaman sata grammaa ja yli pouolenvälin. nyt kuitenkin on alkanut se kamala syömishimo! mä en voi edes liikkua tai siis lenkkeillä supistelujentakia..en halua lihoo mutta halu mässäillä on kova!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oonkin tehnyt marjoista pirtelöö,semmoista kevyt versioo. laitoin 2dl kevytjädee ja maidon sijasta vettä. aika kirpsakkaa oli kun ei sokrua lisänny..
Mä tein just fruitien, jossa oli purkki ananasta, 1,5 dl jäisiä vadelmia, 1 kiwi ja pari desiä appelsiintuoremehua.

Mulla on ollut molemmista rd ja sama juttu tässäkin odotuksessa. Tosin nyt kaikki arvot ok, vaikka en niin ruokavaliota noudatakaan. :ashamed:

Mutta sitten mun vinkki. Mun teki toista odottaessa hirveesti mieli suklaata koko ajan. No illalla sulatin mikrossa 4 palaa suklaata, lisäsin siihen kevyt rasvaa tai maitoa jotta notkistui ja sitten dippasin maissinaksuja siihen. Kesti tosi kauan noi neljä palaa ja tuli mässättyä.

Veden juonti on kans yks millä pidin himot kurissa. Samoin riisi kakut. Kun koko ajan oli masu täynnä niin ei niin mikään maistunut. Niin ja juu tein muuten painon vartijoiden kääretorttua aika usein.

Uusimmat

Yhteistyössä