nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Sierra Amba
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 11:21 Yksi keino kirjoitti:
...on suihkun jälkeen huuhdella hiukset niin kylmällä vedellä kuin päänahka sietää. Hiuksista tulee ajamittaan todella vahvat ja paksut.
:)

Mä harrastan tätä kanssa. Ja kylmä vesi piristää muutenkin ;) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 19:29 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
onko kokeillut kukaan ;)
Mä olen laittanut kananmunaa hiuksiin, ja hiuksista on tullut ihanan pehmeät ja kiiltävät.
Täytyy vaan muistaa että huuhtelee sen pois haalealla vedellä, eikä mene muna tukassa saunaan, ettei tule kokkelia! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 11:11 merenneitonen kirjoitti:
Mä olen ihan varma, että jossain vaiheessa sä paljastat, että tää on ollut vitsiä koko juttu ja naurat partaasi ajatellessasi miten plussalaiset lotraa ykköstä tukkaan! :D

Saat nauraa sitten mullekin, vähän aikaa olen nyt lykännyt kaljaa päähäni! :D
No en naura enkä pilaile...jos et itse naureskele, kun laitan sitä kanamunaa nyt huomenna päähän :D No tuota spermaa en nyt ainakaan heti kokeile. Jos oikein muistan, myytiin myös joskus 80 luvulla uutetta, jolla tukka kasvoi ja se perustu juuri tähän olueen...en ihan muista, että oliko se oluthiiva...b vitamiinit...pii vai mikä aine vaikutti....
Joku kehui myös, että sitruunamehulla ja kylmällä vedellä huuhdellen hiusten väri kirkastuu???? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 15:22 Judi kirjoitti:
oli kyllä kivaa läträtä vedellä ja sillä oluella mut miten sen hajun saa pois saunasta.kun pitkin lauteitahan noi levisi..ja tahmanen lattia.piti siivota se pois :kieh:
No sie et sitte hoksannu sielä suihkuhuoneessa sitä kaljaa päähäs kaataa??
- Asiaan: tämä kaljakonsti ja paljon muitakin käyttökelpoisia kikkakolmosia löytyy esim. kirjasta Ruusuvettä ja Koivunlehtiä (kirjoittajaa en muista).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 15:53 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 15:22 Judi kirjoitti:
oli kyllä kivaa läträtä vedellä ja sillä oluella mut miten sen hajun saa pois saunasta.kun pitkin lauteitahan noi levisi..ja tahmanen lattia.piti siivota se pois :kieh:
No sie et sitte hoksannu sielä suihkuhuoneessa sitä kaljaa päähäs kaataa??
- Asiaan: tämä kaljakonsti ja paljon muitakin käyttökelpoisia kikkakolmosia löytyy esim. kirjasta Ruusuvettä ja Koivunlehtiä (kirjoittajaa en muista).



kyllä minäkin läträän suihkuhuoneessa ja löylyyn otan mukin mukaan, josta helppo kostuttaa päänahkaa ja latvoja.
 
Hmm.. hoitaakohan tuo olut miten paljon hiuksia? Itsellä on rastat ja ne saisivat kasvaa, mutta tukka ei sitten saa olla liian hyvässä kunnossa, muuten tulee epäsiisti letti, kun on paljon irtohiuksia... mutta ehkäpä se olut vaikuttaisi vain hiuspohjaan ja edistäisi hiustenkasvua,eikä hoitaisi hiuksia...? Toisaalta, mäntysuovalla pesen tukan, se varmaan kumoaa oluen hoitavan vaikutuksen tukkaan :D

Mäntysuopa muuten saa ruskeat hiukset punertaviksi, miehellä on tummanruskea tukka, joka on alkanut punertaa, kun shampoo vaihtui mäntysuopaan. Lisäksi oli yhden mummon kanssa puhetta, että hän oli nuorena käyttänyt mäntysuopaa shampoona ja tukka oli ollut kauniin punertava. Mikähän aine mäntysuovassa aiheuttaa punertumisen?
 
vai miten
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 11:43 merenneitonen kirjoitti:
Toi oluen kanssa läträäminen muuten helpottuu kun kaataa olusen suihkupulloon, ja sumuttelee siitä sitten päänahkaan ja hiuksiin!!
sehän kuohuu sieltä pois. tosin vettä voi lisätä hiukka niin voi säilyttää jääkaapissakin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 12:52 vai miten kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 11:43 merenneitonen kirjoitti:
Toi oluen kanssa läträäminen muuten helpottuu kun kaataa olusen suihkupulloon, ja sumuttelee siitä sitten päänahkaan ja hiuksiin!!
sehän kuohuu sieltä pois. tosin vettä voi lisätä hiukka niin voi säilyttää jääkaapissakin.
Ei kuohu pois... Nyt mulla kestää 0,33l tölkki 4 pesukertaa, kun ennen lorottelin melkeen koko tölkin kerralla. Se kun ei haittaa, vaikka se kalja väljähtää, kun se menee hiuksiin eikä suuhun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 13:02 juron-jaure kirjoitti:
:LOL: :whistle: Loppuu kohta ykköskaljat kaupasta... :whistle: Mies luuli että musta on tullu saunajupppo... Lopetin kokeilun koska mulla kuivaa hiukset vielä enemmän ei siis ole mun hiuksille sopivaa,nautin mielummisn sisäisesti.... =)
täälläkin oli ykkönen lopussa abc asemalla yks viikonloppu =)
minulla on hieman kihara hiuslaatu ja käsittelyllä saan sen liukkaammaksi, siis ei kuivaa ollenkaan :D
 
rinsessa kultakutri
mites tarviiko vielä tuon olusen jälkeen, jos pesee niin laitta hoitoainetta?

Sitten minun vinkkini on Kamomilla yrttitee, sillä saa vaalennettua hiuksia/kirkastettua jonkun verran. Eli ihan vain Kamomilla yrttitee pusseja hautuun keittettyyn veteen ja se jäähtyyn ja vimmoseks pesujen jälkeen päähän. Ei tarvitse mitenkään pois huuhtoa. Tämä käsittely ei sovi tummille hiuksille ellei tosiaan halua vaalentua.
 
ja taas menee olutta päähän. meilläki mies luuli et mie alan juopottelemaan kun kaupasta toin pullon olutta. meillä kun ei enää juoda alkomahoolia ollenkaan (on nuoreja juotu riittävästi) ni ukkohan piti hirmu saarnan mulla. piti nää sivut avata ja tää ketju etsiä.


mut taas sit kokeillaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 18:15 SitruunaPerhonen kirjoitti:
ja taas menee olutta päähän. meilläki mies luuli et mie alan juopottelemaan kun kaupasta toin pullon olutta. meillä kun ei enää juoda alkomahoolia ollenkaan (on nuoreja juotu riittävästi) ni ukkohan piti hirmu saarnan mulla. piti nää sivut avata ja tää ketju etsiä.


mut taas sit kokeillaan
täälläkin kyläkaupassa saa aina merkillisiä paheksuvia katseita, kun pullo on tiskillä...pitäisi melkein mummoille näyttää, että se on ykköstä vaan :D ei kolmosta ja päähän menee...siis oikeasti päähän :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:39 Bodomjärven Seireeni kirjoitti:
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.
Mulla iski lukihäiriö :eek:

Luin että "Vehnänalkioöljyä teelusikallinen sukkaan päivittäin.
Mietin pitkään että täh? no jo on konstit monet kunnes tajusin :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 20:43 tiksu kirjoitti:
Hmm.. hoitaakohan tuo olut miten paljon hiuksia? Itsellä on rastat ja ne saisivat kasvaa, mutta tukka ei sitten saa olla liian hyvässä kunnossa, muuten tulee epäsiisti letti, kun on paljon irtohiuksia... mutta ehkäpä se olut vaikuttaisi vain hiuspohjaan ja edistäisi hiustenkasvua,eikä hoitaisi hiuksia...? Toisaalta, mäntysuovalla pesen tukan, se varmaan kumoaa oluen hoitavan vaikutuksen tukkaan :D

Mäntysuopa muuten saa ruskeat hiukset punertaviksi, miehellä on tummanruskea tukka, joka on alkanut punertaa, kun shampoo vaihtui mäntysuopaan. Lisäksi oli yhden mummon kanssa puhetta, että hän oli nuorena käyttänyt mäntysuopaa shampoona ja tukka oli ollut kauniin punertava. Mikähän aine mäntysuovassa aiheuttaa punertumisen?
kerroinkin jo tuossa toisella sivulla että isotätini on aina pessyt hiuksensa mäntysuovalla ja nuorempana hänellä oli tosiaan punainen tukka, muilla sisaruksilla oli tää tavallisen tylsä maantienharmaa.
 

Yhteistyössä