Nyt kerron, minkälaiset FB-statukset minua ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti
herkkis
"koko perhe oksennustaudissa", "meillä lentää yrjö" jne.

Kaikki muu mulle kelpaa, mutta noita oksennustautistatuksia on todella ärsyttävä lukea, kun sitä tautia kulkee nyt joka paikassa ja kaikilla se tuntuu olevan. Ällöttää!

v
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mua taas ärsyttää jos pitäis alkaa udella ja kysellä mitä mahtaa statuksen teksti tarkoittaa.
Ai musta taas ne on parhaita. Voi oikeasti saada keskusteluakin aikaan ja usein vieläpä aika mielenkiintoisia keskusteluja kun eri ihmiset tulkitsevat eri tavalla.

huju
mua taas ärsyttää statukset "jännittää...." " odottaa innolla ensi torstaita" "sai kuulla jotain kamalaa" tai muut vastaavat, joilla kalastellaan toiset kyselemään. Aaarrgh! Jos haluaa jotain kertoa, niin antaa tulla vaan suoraan.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja huju:
mua taas ärsyttää statukset "jännittää...." " odottaa innolla ensi torstaita" "sai kuulla jotain kamalaa" tai muut vastaavat, joilla kalastellaan toiset kyselemään. Aaarrgh! Jos haluaa jotain kertoa, niin antaa tulla vaan suoraan.
Nimenomaan.

..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Nimenomaan.
ja yleensä kyseessä on jotain tavallista ja typerää. esim. laittaa statukseen :'( ja kun kaikki kysyy ja halii niin vastaa että väsyttää. :headwall:

juuu
jatkuvat kommentit jos liittyy johonkin ryhmään.. niin joittenkin mielestä, ei just siihen ryhmään saisi liittyä.. ja otetaan nuo ryhmiin liittymiset niin himo tosissaan.. että huh.. mä ainakin liityn jos se kuulostaa kivalta.. tai fiilis pohjalta.. en ketään yksittäistä ihmistä tarkoita textillä.

hh
Näinpä. En tiedä ketkä enää jaksaa kysellä noilta että mikä on.. minun kavereissa ne on aina ne yhdet ja samat ketkä tekee tuon tapaisia kommentteja.

.
Mua ärsyttää ne pienten lasten äidit, jotka jaksavat joka päivä laittaa statuksekseen jotain väsymyksestä. Jokainen tietää, että lapset valvottavat ym. ja joskus väsyttää - mutta että ihan joka päivä!

juu
Kaikki saa kirjoittaa mitä huvittaa, mutta kieltämättä ohittaisin ne "Meidän Aada oksensi viime yönä neljä kertaa, kävi ripuloimassa kahdesti vessaan ja kerran sotki koko sängyn ripulilla ja yrjöllä. Kiva kun olin itsekin sitten ihan kakassa..."
Ei OIKEASTI kiinnosta nähdä tuollaista ku istuu aamukahvin ja leivän kanssa hetkeksi koneelle. :/

Juu, liki kaikki edellä mainitut ja itsekin joskus niihin sorrun.
Mut ylipaljon mua ottaa aivoon se kun täytyy kaikki tilittää mitä on tehnyt.
" Tein makaroonilaatikon ja Vesa kakkasi samaan aikaan pottaan."
" Nyt valmiina piirakka uunissa ja siivoamaan"!
" Tehty"!!

Kivoimpia on ne iloiset ja aurinkoiset kommentit, postitiiviset taikka muuten hauskat! Toiset keksii muita paremmin nasevia kommentteja.

se on muuten nyt TIISTAI
ja mua ärsyttää perjantaisin ja maanantaisin ne viikonpäivätiedotukset! :headwall:
"PERJANTAI!!!"
"VIHDOIN ALKAA VIIKONLOPPU!"
"SE ON PER-JAN-TAI!"
"JIHUU, PERJANTAI!!!!"

ja sitten maanantaina:
"se ois taas maanantai ja arki."
"maanantait on perseestä."
"maanantai."
"maanantai,vituttaa."

ihan niinku en ite tietäis mikä päivä on! ja miksei sitten aleta päivitell vaikkapa keskiviikkoa.
"keskiviikko."

Yhhyh
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Kivoimpia on ne iloiset ja aurinkoiset kommentit, postitiiviset taikka muuten hauskat! Toiset keksii muita paremmin nasevia kommentteja.
Juu mutta rajansa niilläkin. Mua ärsyttää kun on pari kaveria joilla on joka ikinen päivä sellasta yltiöpositiivista happyhappyjoyjoy teksitä. "Lapset on niin suloisia ja herkkulasagne muhii uunissa!" "Ihana päivä perheen kera, leivottiin pullaa, käytiin uimassa <3 <3 <3" "Pulla tuoksuu, koti on puhdas ja kohta askarrellaan!" Siis oikeesti. Anteeks nyt mutta mä en usko että kellään on 24/7/365 noin ihquu ettei mikään koskaan olisi muuta kuin ruusuilla tanssimista.

Toinen mikä ärsyttää -sen kalastelun lisäksi- on kun joku käyttää sanaa kera. Kammottavimpia on nää kaupungille kera masuasukin -jutut. :x

Yhteistyössä