nyt kavi vahan mietityttamaan... ja pelottamaankin

Mulla on niin pahat allergiat etta oon saanu joskus anafylaktisen shokin ja muita pienempia hengitysvaikeuksiakin silloin talloin. Tanaan soin jotain epahuomiossa ja sain hirveen kohtauksen. Otin heti laakkeen mutta jokunen aika meni ennen ku alko helpottamaan. Niin se etta olen yleensa pojan kanssa kahdestaan ja jos esim. taju lahtis ni... mites poika.. :( Periaatteessa pitais lahtee paivystykseen hakemaan piikkia mutten sit lahteny ku oli ilta ja pojan nukkuumanmenoaika kohta ja mukaanhan se olis pitany ottaa. Huolestuttaa valilla.
 
Eikös joillekin pahasti allergisille anneta niitä piikkejä hätätapauksiin ihan itsellekin ettei tartte henkihieverissä lähteä raahautumaan lääkäriin? Olisikohan siun mahdollista saada?
Inhottavahan se on pienen lapsen (minkä ikäinen lapsi sinulla onkaan?) kanssa lähteä parhaassa tapauksessa päivystykseen tuntitolkulla jonottamaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:52 kookosta kirjoitti:
Eikös joillekin pahasti allergisille anneta niitä piikkejä hätätapauksiin ihan itsellekin ettei tartte henkihieverissä lähteä raahautumaan lääkäriin? Olisikohan siun mahdollista saada?
Inhottavahan se on pienen lapsen (minkä ikäinen lapsi sinulla onkaan?) kanssa lähteä parhaassa tapauksessa päivystykseen tuntitolkulla jonottamaan.
Kyllä mulla oli epi-pen kotona ampiaisallergian takia.
Mistä tulikin mieleen että pitäisi varmaan hankkia uusi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:57 mimmi32 kirjoitti:
Onhan se epipen juu, taidan hankkia hetimiten... en oo ostanu ku on aika vahan aikaa kayttokelponen ja maksaa paljon :ashamed: Poika on alle 2v.
Mutta varmasti kuitenkin hyvä satsaus jos vaan rahat venyy sen ostamiseen. Saa ainakin mielenrauhan, että on apu kotonakin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:57 mimmi32 kirjoitti:
Onhan se epipen juu, taidan hankkia hetimiten... en oo ostanu ku on aika vahan aikaa kayttokelponen ja maksaa paljon :ashamed: Poika on alle 2v.
Mä olen ajatellu niin että mieluummin maksan kuin otan sen riskin että käy huonosti. Ja kun hengiltä tukehtuminen ei kuullosta kovin mukavalta kuolintavalta...
Meinaan silloin jos sitä tarvitsee niin takuulla on iloinen siitä että se on hankittuna, vähän sama juttu kuin jonkun häkähälyttimen kanssa<br><br>
 

Yhteistyössä