H
hanne
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja hanne:Onko teillä ketään tytön ikäistä tai vanhempaa joka olisi käynyt myös Turkissa? Turkkilaiset miehethän liehittelee kaikkia naisia, se kuuluu siihen turistipaikkojen juttuun. Näillä miehillä on usein mesessä satoja naisia ja hehkuttavat rakkauttaan kaikille, vaikka se näyttäisi ja kuulostaisi todella vakavalta se on sitä ERITTÄIN harvoin.
Terveisin Turkissa usein käynyt ja Turkin menoa tarpeeksi nähnyt.
Mä asuin useamman vuoden Turkissa ja sanoisin että tsäänssit on 50/50.
Joillain on useampi kala samaan aikaan koukussa, mutta nyt on turistikausi jo vauhdissa, halukkaita naisia kaupunki täynnä - miksi siis tuhlata aikaa johonkin meseilyyn jos ja kun on mahdollisuus päästä tositoimiinkin?
Mä olen nähnyt niitäkin turkkilaisia kundeja, jotka itkee tajuttuaan että tyttö vaan pelleili ja makasi monen muunkin kanssa. Niitä, jotka ei huomaakaan muita naisia ja käyvät 10 kertaa hotellin respassa kysymässä (minulta) että onko se Sarah soittanut, onko siltä tullut faksi, onko kirjettä...jne. Osa on tosissaan.
Varmasti on niitä poikkeuksiakin, mutta eiköhän suurin osa etsi vain huvia itselleen, ihan niinkuin kuka tahansa sinkku lomamatkalla joskus voi etsiä. Pointtini oli vain se, että vaikka juttu vaikuttaisi kuinka vakavalta tahansa, niin se ei välttämättä sitä ole, tuolla nyt vain se meno on sellaista että rakkaus-sanaakin käytetään melko heppoisesti.