Nyt kaipaan kokemuksia/rauhoittelua, nykinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääfffggghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääfffggghhh

Vieras
Eli olen aiemminkin valitellut tänne, en jaksanut enää nostaa ed. ketjua. Mutta siis taustatietoa : päänröntgen otettu säryn takia pari kk sitten ja oli ookoo. Neur. perustutkimukset olleet kans aina ookoo. Muutama v. sitten eeg ja magneettikuvaus ookoo kans.
Silti n. 1 kk sitten alkoi toispuoleinen kasvojen nykinä joka sitten rauhottui, lukuunottamatta joitain elohiiriä ympäri kehoa, välillä. Nyt vaan jo kolmatta päivää riesana silmän alaluomessa, posken lähellä lihas joka nykii. Näkyvästi. On hetken poissa jos hieroo tms, mutta palaa sitten taas. Jos sitä hieroo tai yrittää "venyttää" niin siirtyy vähän eri paikkaan. :O Pakostikin ajattelen pahinta ja pelottaa. :( Paniikkihäiriötä ja sairaudenpelkoa on muutenkin, mutta ei kai tää normaalia voi olla? Lisäksi nyt alkuraskaus menossa. Magnesiumit kokeiltu porena + vedän yli pullollisen kivennäisvettä per pv. (siinäkin magn. yms.) Alkaa niin mennä hermot tähän. Tosin tuijotan paljon myös tietsikan ruutua, jos en sitä, niin tabletin... Voiko se sitten pahentaa? Millä ihmeellä tän saisi loppumaan? Muutenkin sitten välillä outoja tuntemuksia kasvoissa! :(

Kysymys kuuluukin : VOIKO tää olla vaarallista? Muuten ihan raskauden takia otetut verenkuvat etc kokeet olleet ookoo ja aina kaikki verikokeet olleet kunnossa. Vaan kun pelottaa. :(

Itselläni jatkuvasti melkein elohiiri silmässä ja väliin muitakin lihaksia nykii enkä ole tuota osannut pelätä... Raskausaikana tuon huolehtimistaipumuksen ei ole ainakaan todettu pienentyvän:) Rauhoitupa nyt!

mullakin joskus nykii, tuntuu, että kuukausia kerrallaan, ja sit taas pitkään aikaan ei. joskus kun elohiiri silmässä levis myös nenän pieleen ja tavallaan koko naaman toiseen puoleen, olin varma että on jotain kauheeta. ja sit se vaan meni pois, aikanaa.

multakin otettu magneettikuvat ja röntgenit ja kaikki, ja kaikki ok. noita elohiiriä tulee, kun on stressiä, niskat jumissa, narskuttaa kaiket yöt hampaita ja on väsynyt ja kireä. sit pari kuppia kahvia vielä, eikä tarpeksi vettä, niin avot, johan nykii.

Autonominen hermosto reagoi stessiin ja pelkoihin noin. Tyypillistä ihmisselle jonka on vaikea tunnistaa tunteita. Siitä on myös paniikkihäiriössä kyse. Mulla on sama homma. Kerran koko vas. Puoleinen kasvo väänty. Oli aika pelottavaa, mutta oon tullu jo sinuiksi oireiden kanssa. Nykinä kertoo millon on kuormittunu liikaa.

Rauhoitu nyt jo! Hae tohon sairaudenpelkoon apua ja joku lääkitys. Jestas kun tommesen hullun vauhkon tutkimuksiin tuhlataan verorahoja!

Jotan ilmaista apua? Kyllä voimakkaissa oireissa on syytä sulkea pois esim. ms-taudin mahdollisuus ja katsoa lihasentsyymien toiminta. Joten lakkaa sinäkin vauhkoamasta.
Jätetään säästösyistä mieluummin ne tappelussa itsensä loukanneet viinapäät hoitamatta, joiden takia koko tk iltaisin seisoo, ja pikkulapset jää toiselle sijalle korvasärkyineen, kun kusipäitä paikataan.

Eikö olisi parempi tarhata ne kusipäät silleen, että saisivat viinansa eri päivinä? Rähinätiheys pienenisi? Kun ei kai niitä ihan paikkaamattakaan voi jättää?

Onko muuten päivystyksessä ne juopot ja pikkulapset ym odottamassa samoissa tiloissa? Voitaisiinko ne laittaa erilleen?

Minulla todettiin Beningi myokymia. Sairastutin itseni stressaamalla. Paniikki, stressi, unettomuus pahentivat oireita. Ja nyt puhutaan vuosien nykinöistä, pahimpina aikoina silmämunat nyki, oli sähköiskumaisia pakkoliikkeitä, monen lihaksen hyppimistä ympäri kehoa. On niitä edelleen. Mutta en stressaa niistä. Tätä on jatkunut jo 2000 luvun alusta v

Itse sain 2v.sitten hermostoni täysin paikoiltaan:jatkuvia elohiiriä ja nykimisiä JOKA lihaksessa,kesti pari kolme kk.Pää kuvattiin,tehtiin jopa hermoratatutkimus joka ok.
Nyt elohiiret tulleet takaisin,kyllä v'tuttaa jatkuva molempien silmien nytkyminen ja elohiiret.Hirveä stressi ja sairaudenpelko että päässä on kasvain.Muitaki oireita on:silmien valoarkuus ja epätodellinen olo.Lisäksi kuvotusta ollut 2 kuukautta,lääkäri meinasi refluksia.
Tänäkin aamuna silmänykinä alkoi heti herättyäni.Tämä on todella kiusallista ja pelottavaa.

Nostanpa tätä, kun on itselläni nyt ajankohtaista, joka hemmetin lihasta nykii!! Tarvin vertaistukea!! Polvissa kuplii ja yläkropassa on ismpia elhiiriä, jotka näkee ihan silmillä. suonta vetää, jos on jaloilla kylmä :/ Kai tähän sekoaa :/