Nyt kaikki vastaamaan (miehistä)

Yukimi daifuku
Ei oo nykyinen päästellyt mitään sellaista, että ois jäänyt mieleen, mutta yks ex-poikaystävä ehdotti mulle tamponia virtsankarkailuun.
En siis oikeasti kastellut mitenkään, mutta jotain läppää heitettiin ja ehdotti sitten tamponia.

Ei ollut miehellä ihan anatomia hallussa vaikka oli pitkä parisuhde takanaan..

ennetin
Mun muru päästää niitä sammakoita suustaan jatkuvasti, mut mieleen tulee aina kun odotin esikoistamme ja olin ostanut uuden paidan. Minulla oli jo iso maha ja puin iloisena uuden raitapaidan päälleni ja kysyin miehen mielipidettä niin hän sanoi että "sähän et näytä yhtään niin lihavalta kuin oot" tai jotain vastaavaa. tiedän että hän tarkoitti sen hyvällä, se oli kömpelö kohteliaisuus vaikkakaan ei sillon naurattanut kun olin raskaana ja hormoonien vietävänä ja tunsin oloni norsuksi muutenkin.

Synnytyksessä hän muuten kysyi jossain vaiheessa että "meneeks tässä vielä kauan" ja siinä avautumisvaiheen tuskissa taisin näyttää hänelle ovea! :whistle: \|O

Neppula
Juups, kahden viikon päästä pitäis mennä naimisiin ja tänään sitten tavattiin pappi, joka kysyi molempia kuvailemaan toista, niitä hyviä asioita toisessa.. Nooh, kylläpä lämmitti mieltä kun ainoot mitä sai kakaistuksi suustaan oli itsepäinen ja taloudellinen..!!!! :whistle: \|O Vetosi sitten siihen, että puoli viideltä herännyt eikä ajatus kulje... :LOL: Mahtoi siinä papilla olla ihmettelemistä, onneksi oli naispappi niin ehkä kuitenkin osaa jotenkin puheessaan nämä sammakot kaunistaa.. ;) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 21:46 Neppula kirjoitti:
Juups, kahden viikon päästä pitäis mennä naimisiin ja tänään sitten tavattiin pappi, joka kysyi molempia kuvailemaan toista, niitä hyviä asioita toisessa.. Nooh, kylläpä lämmitti mieltä kun ainoot mitä sai kakaistuksi suustaan oli itsepäinen ja taloudellinen..!!!! :whistle: \|O Vetosi sitten siihen, että puoli viideltä herännyt eikä ajatus kulje... :LOL: Mahtoi siinä papilla olla ihmettelemistä, onneksi oli naispappi niin ehkä kuitenkin osaa jotenkin puheessaan nämä sammakot kaunistaa.. ;) :D
:LOL:

Yukimi daifuku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 21:31 ennetin kirjoitti:
Synnytyksessä hän muuten kysyi jossain vaiheessa että "meneeks tässä vielä kauan" ja siinä avautumisvaiheen tuskissa taisin näyttää hänelle ovea! :whistle: \|O
Haa, tästä tuli mieleen, että mun mies valitti synnytyksessä sitä, että on joku vadelmankivi tai vastaava hampaankolossa ja mietti että millä ihmeellä saa kaivettua sen pois sieltä. En muista kysyikö jopa multa, että onko mulla hakaneulaa tai jotain. :headwall: :D

Seuraavaan synnytykseen siis varaudumme hammastikuilla...

Yhteistyössä