Nyt kaikki tekemään ns. sormustestiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sormus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sormus

Vieras
Aiemmin tänään joku kyseli ns. sormustestistä. Tehkää se itsellenne ja kertokaa mikä oli tulos ja pitääkö tähän mennessä paikkansa...
Mulla piti paikkansa, eli kaksi poikaa ja kolmas tyttö. Näyttää vielä neljättäkin lasta; poikaa. Saa nähdä vieläkö sen kolmannen pojan saan!

Eli pujottakaa kultasormus omaan hiukseen ja pidätte vas.ranteen päällä. Jos liike heilurimainen=poika, ympyrä=tyttö. liikkeen voi pysäyttää ja sitten nostaa sormuksen takaisin ranteelle, lopulta sormus ei enää liiku.

Tuttavalle sen teki selvännäkijä joka oli luotettava ja aito. Teki kämmenen päällä. Onkohan sitten väliä kummassa? Itelleni tein kämmenen päällä ja viuhutti meneen kuvioita vimmatusti ja välillä pysähteli kuin seinään :o oli aika spooky juttu :D

Mulla toimi käden päällä ja mahankin päällä, silloin kun se mukula siellä kohdussa köllötteli.

Paikkansa on pitänyt- ensin pyörii(esikoinen oli tyttö) pysähtyy, sitten heiluu (aivan oikein- poika tuli) pysähtyy ja vielä kerran lähtee pyörimään, jonka jälkeen pitkä tauko ja kierros alkaa alusta. Tuo vimppa tyttö on vielä 'tekemättä'- saas nähdä :whistle:

ensin näytti tyttöä, sitten poikaa ja sitten ei enää liikkunu. esikoinen on tyttö, kakkonen on poika ja enempää lapsia meille ei enää tulekkaan. eli piti ainakin mulla paikkaansa. :)

Mut jos mä haluan "selvittää" onko mahassa oleva vauva tyttö vai poika, niin eikö silloin kuulu sormus pistää hiukseen ja antaa olla tuossa mahan päällä ja katsoa miten menee...vai?

Mulle aina näyttänyt kaks poikaa ja yks tyttö. Ei koskaan uskottu sitä, sillä me haluttiin aina vaan kaks lasta. No ne lapset oli poikia niin kuin pitikin. Mutta, mutta... Vuodet vieri poikien syntymän jälkeen ja yhtäkkiä huomasimmekin olevamme vauvakuumeen kourissa. Ja arvaatte oikein pojilla on nyt maailman sulosin pikkusisko =)

oon tehnyt tuon testin aiemminkin ja on aina näyttänyt tyttöä ja poikaa, mutta nyt näytti tyttö, poika ja vielä tyttö... hmm... eka tyttö pitää paikkansa ja parin viikon päästä selviää viim. onko toinen poika (ultran mukaan on)... tuo kolmas kyllä hämää, aika näyttää =)

Ei pidä itse liikuttaa. Sen pitäis itsekseen lähteä pyörimään tai heilumaan. Eli lasket sen ensin ranteelles ja sit nostat sentin verran ylös päin ja odotat että tekee jompaa kumpaa liikettä ja sit lasket aina välillä ranteelle ja nostat taas ylös niin näyttää seuraavan lapsen sukupuolen ja sit jossain kohtaa se ei enää liiku kun nostat sen ranteelta eli siinä oli sun lapset sit.

Yhteistyössä