Nyt kaikki peliin, auttakaa! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten mä vakuutan mihelle, että meille pitää ottaa koira? Miten sen sa suostumaan? Kaikki vinkit kehiin nyt! Oon halunut koiraa jo vuoden päivät, mutta mies ei vielä ole lämmennyt. Ja koko perheen kun tulee olla täysillä mukana, tietty. Lapseltakin olen kovasti kysellyt, olisiko koira kiva, on se sanoo hän (2v). Lapsi tykää hirveesti koirista ja ajattelin, että koirasta se saisi itselleen kaverin. Meillä kun ei ole tarkoitus tehdä enempää lapsia. Koira olisi varmasti siten tosi tärkeä kaveri ja varmasti rakastettu kaikkien puolesta. Mies vain empii..ei ole varma jaksaako hoitaa sitä. Mitä siis teen? Miten vakuutan hänet?

ai, miehenkö hoidettavaksi sen aioit ottaa? Jos olisin miehesi, niin enpä minäkään tuohon suopuisi. Mutta, jos vakuuttaa hänet aioit, että koira olisi kiva. Entäpä, jos sanotkin, että koira tai toinen vauva? Kokeile, et menetä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja koiraton:
ai, miehenkö hoidettavaksi sen aioit ottaa? Jos olisin miehesi, niin enpä minäkään tuohon suopuisi. Mutta, jos vakuuttaa hänet aioit, että koira olisi kiva. Entäpä, jos sanotkin, että koira tai toinen vauva? Kokeile, et menetä mitään.

Ei kun se tietää, etä en mäkään halua enempää lapsia, kuten ei hänkään. Ja siis ei se hoitaminen kenekään oam homma ole. Vaan siis tottakai koko perheen pitää olla koiranhankinnassa mukana! Perheenjäsenhän se koira on!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei kun se tietää, etä en mäkään halua enempää lapsia, kuten ei hänkään. Ja siis ei se hoitaminen kenekään oam homma ole. Vaan siis tottakai koko perheen pitää olla koiranhankinnassa mukana! Perheenjäsenhän se koira on!

Sulla on kyllä tosi hyvä asenne tuohon koiran ottoon, kun et vain väkisin sitä ota vaan haluat kaikkien sitä haluavan. Pidä tuosta kiinni, äläkä tee riitaa asiasta. :D Eiköhän se mies lämpene! Voisitko vaikka kokeeksi ottaa jonkun tutun koiraa hoitoon?

mitä, jos annat hänen sulatella asiaa vielä jonkin aikaa. Voi olla, että hän itse alkaa haluamaan koiraa, jos jaksat odottaa.

Niin, no näinhän voi ollakin. Kohta on mennyt vuosi kun olen hänelle sitä sanonut. Noh, ehkä se ajan kuluessa...Eikä mulla mikään pakkomielle ole. Olisi vain kiva saada kaveri koko perheelle ja varsinkin lapselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sulla on kyllä tosi hyvä asenne tuohon koiran ottoon, kun et vain väkisin sitä ota vaan haluat kaikkien sitä haluavan. Pidä tuosta kiinni, äläkä tee riitaa asiasta. :D Eiköhän se mies lämpene! Voisitko vaikka kokeeksi ottaa jonkun tutun koiraa hoitoon?

Joo, siis tottakai täytyy kaikkien olla mukana hommassa, ehdottomasti. Kumpa kaikki tekisivätkin näin niin koirilla olisi hyvät perheet.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
koirahan se korvaakin lapselle sisaruksen :/ :(

Jaahas, ja tätähän en tarkoittanut. Miksi mun pitäisi tehdä liuta lapsia jos en halua? Ja miksi en saisi otaa koiraa jos se on koko perheen kaveri, myös lapsen kaveri? Niin kuin sen pitäisi kaikille ollakin.

Yhteistyössä