H
Hermot menee
Vieras
Kotona on jääkaappi aivan liian lämmin! Pari päivää sitten sulatin jäät jääkaapista pois,kun maito meni pilalle yht`äkkiä pilalle lämpöä jääkaapissa +15`C Nyt taas lämpöä on liikaa.Naapurit ovat talo yhtiöön soittaneet siellä neuvottiin sulattamaan jäät j-kaapista pois! Siis oikeasti ei kukaan voi päivittäin niin tehdä? Jääkaappi on vanha! Kuka korvaa pilalle menneet einekset? Voinko vaatia taloyhtiötä tuomaan uuden jääkaapin???
Kotona on sisällä nyt lämmintä +32,3`C