NYT KAIKKI AUTTAMAAN!!!!!!!!!!!!!! HÄTÄ!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermot menee

Vieras

Kotona on jääkaappi aivan liian lämmin! Pari päivää sitten sulatin jäät jääkaapista pois,kun maito meni pilalle yht`äkkiä pilalle lämpöä jääkaapissa +15`C Nyt taas lämpöä on liikaa.Naapurit ovat talo yhtiöön soittaneet siellä neuvottiin sulattamaan jäät j-kaapista pois! Siis oikeasti ei kukaan voi päivittäin niin tehdä? Jääkaappi on vanha! Kuka korvaa pilalle menneet einekset? Voinko vaatia taloyhtiötä tuomaan uuden jääkaapin???

Kotona on sisällä nyt lämmintä +32,3`C
 
Luulis että voit pyytää uutta jääkaappia, ja mahd. hyvitystä pilaantuvista elintarvikkeista. Toista se on, kun omistaa talon, esim. mä jouduin vasta hankkia uuden kalliin jääkaapin...
 
jääkaapista tod.näk. mennyt termostaatti rikki... korjaaja tai uusi kaappi ratkaisuksi, mutta perjantai-iltapäivä on huonoin mahdollinen ajankohta :( eineksiä ei kukaan korvaa :((
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulis että voit pyytää uutta jääkaappia, ja mahd. hyvitystä pilaantuvista elintarvikkeista. Toista se on, kun omistaa talon, esim. mä jouduin vasta hankkia uuden kalliin jääkaapin...

Ei taloyhtiöllä ole minkäänlaista velvollisuutta tuossa asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulis että voit pyytää uutta jääkaappia, ja mahd. hyvitystä pilaantuvista elintarvikkeista. Toista se on, kun omistaa talon, esim. mä jouduin vasta hankkia uuden kalliin jääkaapin...

Jos ei ole vuokra-asunto niin joutuu kyllä ihan ite maksaan se kaapin.
 
Jos on laaja kotivakuutus, niin sieltä voi saada korvauksia jos on mennyt jotain arvokasta pakastimesta/jääkapista, mutta tuskin eineksiä mikään taho korvaa. Onko kyse vuokra- vai omistusasunnosta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ei se jäiden sulattaminen auta, ei sitä joka päivä voi tehdä. Kerran oi kokeilla, mut jos edelleen jäätyy niin kaappi on sökö. Uusi kaapi on saatava!

kyllä auttaa jos on nappisulatteinen vanha kaappi.Ja pitää huomioida tämä hellejakso, kylmälaitteet käy äärirajoilla.
 
Olen sulattanut jäät tänään ja taas näyttää siltä,että jääkaappi menee liian lämpimäksi.
Piti jo maitoa, voita, juustoa, jogurttia heittää pois =( ja ukko töissä, kun apua tarvittaisiin.
No soitan huomenna taloyhtiöön.
 
Jääkaappi tai sen korjaus menee taloyhtiön piikkiin. Pilaantuvat ruoat taas kotivakuutukseen, jos sellainen on. Meillä meni kerran rikki pakastin ja vakuutus korvasi marjat ym. Olin nuori, joten en muista millainen korvaus oli, mutta kuulemma ihan tuntuva niin että sai ostaa kaupasta pakasteet tilalle, marjat pussissa ym., talvi kun oli.
 
imuroi pölyt pois jääkaapin laitteistosta!! eli jääkaappi pois paikaltaan ja imuri käteen!!
pölyä kertyy hitosti jääkaapin alle joka aiheuttaa tehottomuutta!!
 
ilmeisesti kyseessä on jääviilee kaappi? yleensä edessä alhaalla on ritilä jonka saa pois kiskasemalla
ja sieltä jo näkeekin kuinka paljon pölyä on kertynyt sinne!!
 

Similar threads

Yhteistyössä