nyt kaduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua

Vieras
olin nukuttamassa 2vee tyttöä ja vauva oli jo nukkumassa. tyttö sitten vaan riekku ja pelleili kunnes lopputulos oli se että molemmat itki. siinä sitten kärsivällisesti koitin vauvaa nukuttaa kun vanhempi itkeskeli omassa sängyssään. kun aikani olin molempien huutoa kuunnellut, napsahti ja karjaisin tytölle että "nyt perkele se suu kiinni". tyttöhän tietysti säikähti ja itku yltyi. siinä vaiheessa mies onneksi tuli rauhoittamaan ja nukuttamaan tytön ja mä jatkoin vauvan nukuttamista. vauva 4kk ja sitäkin itketti ihan kauheasti sitten mun raivarin jälkeen, kai sekin säikähti.

voi luoja miten nyt tuntuu pahalta!

Oisko helpompi laittaa lapset eri huoneisiin nukkumaan?

2v on aika pieni vielä mutta voit silti jutella että sängyssä ei saa enää riehua ja äitiä pitää totella jne. Ylireagointeja sattuu kaikille.

[QUOTE="äiti kahdelle";29219426]Oisko helpompi laittaa lapset eri huoneisiin nukkumaan?

2v on aika pieni vielä mutta voit silti jutella että sängyssä ei saa enää riehua ja äitiä pitää totella jne. Ylireagointeja sattuu kaikille.[/QUOTE]

Ihanaa, jos jonkun lapsi rauhoittuu tollasella juttelulla ja alkaa totella. Mä en oo onnistunut siinä :(

Yhteistyössä