Nyt jokainen ehdottamaan mulle yksi erittäin hyvä ruoka jota mun kannattais lähiaikoina valmistaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ksfj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanha kunnon lihakeitto.
Hernekeitto itse alusta alkaen.
Lohikiusaus.
Karjalanpaisti.
Broilerin fileitä, jotka kietaistaan pekonin sisään ja paistetaan uunissa kermaperunoiden tai valkosipuliperunoiden päällä.
Tai sit noiden broiskufileiden sisään levitetään metwurstia, tuoretta basilikaa ja aurajuustoa, ja ne kääritään rulliksi ja paistetaan joko pannulla tai uunissa. Siihen kaveriksi pastaa ja joku kastike :p

Hmmm, kesäkurpitsa on semmonen jota en vaan saa alas :( Kaalilaatikkoa voisin tehdä! Samoin tuo aurinkokunnan ehdottama broileripekoni juttu. Chili con carnekin on semmosta jota en oo tehny. Lihakeittoa ja hernekeittoa meillä on suhteellisen usein, samoin lohikiusausta :)

Tee liha-kasvispata. Pataan lihakuutioita, porkkanaa, sipulia, valkosipulia, hillosipulia, sieniä, tomaattimurskaa, lihalientä/punaviiniä, yrttejä. Oikeastaan mitä vaan lempparia kaapeita löydät. Anna muhia pitkään ja hartaasti. Perunamuusin kanssa vallan verraton ja helppo ruoka.

[QUOTE="vieras";23098431]Tee liha-kasvispata. Pataan lihakuutioita, porkkanaa, sipulia, valkosipulia, hillosipulia, sieniä, tomaattimurskaa, lihalientä/punaviiniä, yrttejä. Oikeastaan mitä vaan lempparia kaapeita löydät. Anna muhia pitkään ja hartaasti. Perunamuusin kanssa vallan verraton ja helppo ruoka.[/QUOTE]

Kiitos tästäkin :flower:

http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/jauheliharuoat/frikadellit-stroganoffin-tapaan.php

Siinä mun ehdotus! Syystä että on niiiin hyvää, edullista ja helppoakin :) Kuitenkin ihan selkeää vaihtelua ainakin meidän tavisruokiin! Tätä on tehnyt mieli monta päivää :P

[QUOTE="Blushing";23098449]http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/jauheliharuoat/frikadellit-stroganoffin-tapaan.php

Siinä mun ehdotus! Syystä että on niiiin hyvää, edullista ja helppoakin :) Kuitenkin ihan selkeää vaihtelua ainakin meidän tavisruokiin! Tätä on tehnyt mieli monta päivää :P[/QUOTE]

:O Tätä kokeilen ihan varmana! Kiitos :flower:

Possu-kasvispataa,possunlihaa suikaleina tai pihviä,sipulia.Paista pannulla ja kaada uuniastiaan.Lisäksi kasviksia ja mausteita oman maun mukaan,liemeksi vettä ja kermaa.
Voit lisätä myös tuorejuustoa sekaan.Hauduta uunissa kypsäksi.
Samanlaista voit tehdä myös naudasta,sipulia ja paprikaa oon laittanu,en muita kasviksia,lisäkkeenä
höyrytetyt perunat.

mun pikaruoka: maustamattomia broilerin rintafileitä tai suikaleita. paistetaan pannulla, maustetaan paprikalla, viherpippurilla, luomukasvisliemellä, currylla ja suolalla, lisätään purkki kuohukermaa. oheen keitetään tuorepastaa, sellaista nauhapastaa, pinaatti tai tavallinen. samaten pilkotaan porkkanat ja parsakaali ja keitetään nopsaan, voita päälle. valmistuu alle 15 minuutin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä