Nyt ihmetyttää,että kuinka tyhmä voi ihminen olla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei herran pieksut!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei herran pieksut!

Vieras
Seurustelin v.98-2000 erään tyypin kans,joka ei ole mikään järjen jättiläinen..Tapasin sitten eron jälkeen v.2000 vuoden lopulla nykyisen mieheni,saimme esikoisen v.2002...Nooh..En ole liiemmin ollut tekemisissä tämän ex:än kanssa eron jälkeen,mitä nyt feisbuukissa ollaan "kavereita"..Ja nyt tulee paha!! Tämä tyyppi on ruvennut epäilemään,että esikoisemme,joka on tumma kuin minä äitinsä,voisi olla hänen lapsensa!ja ihan sen takia,että kun on katsonut kuvista,että muut tyttäremme ovat vaaleampia niin täytyyhän tämän esikoisen olla hänen..Herranjumala!Hän oli siis keskustellut aiheesta yhteisen tuttavamme kanssa ja yrittänyt tiedustella,että tietääkö hän jotain mitä hän itse ei.
En tiedä,mitä ajatella..jos tämä tyyppi tuolla jossain levittää huhua,että meidän 7v.tytär olisikin hänen...EI!! Laitoin tälle ihmiselle viestin,että laskee ihan itse,jos osaa,että jos olemme olleet yhteyksissä viimeksi v.2000 ja lapsi on saanut alkunsa v.2001,syntynyt 2002 niin mitä siinä on epäselvää?!
Voitte varmasti arvata,että mies tuntee melkoista vihaa tällä hetkellä tätä älykääpiötä vastaan..Mitä tehdä,jos tämä ihminen oikeasti levittää jotain tämmöistä tietoa lapsestamme,voiko esim.haastaa oikeuteen yksityisyyden loukkauksesta tms..?

Eikös tuo ole ennemmänkin herjaus kuin kunnianloukkaus.

No, sehän on ihan sama mikä on.. Tästä tuli mieleen tapaus, jossa kaverillani oli sutinaa naimisissa olevan naisen kans. Ja kaveri oikeasti epäilee, että nyt syntynyt lapsi voisi olla hänen. Mutta koska nainen on naimisissa, niin kaverillani ei ole mitään oikeuksia lapseen. Hän ei voi lain mukaan edes vaatia isyystutkimusta.

Siinä mielessä me naiset ollaan "paremmassa" asemassa. Voidaan hyvin väittää, että naimisissa oleva mies on meidän lapsen isä ja vaatia herraa isyystutkimukseen.

On se kamalaa..ja kun aattelee,että kun lapsi kasvaa ja jos joskus tuollaisia huhuja jossain kuulee..:( Kysehän on kuitenkin lapsen oikeuksista! Ja jos yhtään tätä tyyppiä tunnen niin en ihmettele vaika tuolla pokkana kertoilisi muille,että hänellä on lapsi jne.Käytti aineita silloin,kun erottiin,eli ilmeisesti on unohtanut yhden vuoden välistä..Mulla ja miehellä pulssi nousee,kun tätä asiaa vatvotaan..aivan uskomatonta!Tyyppi on nyt naamakirjassa onlinessa ja laitoin sinnekin viestiä asiasta..Ei oel vielä vastannut..

No joo, täällä yksi valopää, joka ei kyllä muista vuosiluvuista yhtään mitään. Eli oletko saanut tämän "isäehdokkaan" vakuuttuneeksi, että teillä ei ole tosiaankaan ollut mitään sutinaa silloin vuonna 2001. Minä en tältä istumalta muistaisi edes, koska ollaan nykyisen miehen kanssa alettu seurustelemaan.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pimpelipompeli:
Eikös tuo ole ennemmänkin herjaus kuin kunnianloukkaus.

No, sehän on ihan sama mikä on.. Tästä tuli mieleen tapaus, jossa kaverillani oli sutinaa naimisissa olevan naisen kans. Ja kaveri oikeasti epäilee, että nyt syntynyt lapsi voisi olla hänen. Mutta koska nainen on naimisissa, niin kaverillani ei ole mitään oikeuksia lapseen. Hän ei voi lain mukaan edes vaatia isyystutkimusta.

Siinä mielessä me naiset ollaan "paremmassa" asemassa. Voidaan hyvin väittää, että naimisissa oleva mies on meidän lapsen isä ja vaatia herraa isyystutkimukseen.

Mutta meidän tapaus on nyt kyllä ihan eri luokkaa!Jos sikiämisaika on vuoden kaksi niin sitten ok,mutta kun eipä se taida ihan näin olla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo, täällä yksi valopää, joka ei kyllä muista vuosiluvuista yhtään mitään. Eli oletko saanut tämän "isäehdokkaan" vakuuttuneeksi, että teillä ei ole tosiaankaan ollut mitään sutinaa silloin vuonna 2001. Minä en tältä istumalta muistaisi edes, koska ollaan nykyisen miehen kanssa alettu seurustelemaan.. :ashamed:

Sehän siinä on,että kun tyyppi on niin tuhonnut aivosolunsa,ettei tiedä missä mennään..Minä sitä vastoin olen mieheni kanssa hyvinkin perillä asioista..En ole ollut yhtään edes kasvokkain tämän exän kanssa sitten vuoden 2000 loppupuolen...Huh huh..Ihan yhdessä ollaan makkarissa puuhailtu mieheni kanssa tämä esikoinen ja katsottu viivaa raskaustestissä...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä lemppaisin tuollaisen "kaverin" fb:stakin hyvin liukkaasti.

Sitä minäkin mietin,että ulos vaan naamakirjastani..Mutta kun haluan kuitenkin ensin selventää hänelle tätä asiaa ja vuosien matematiikkaa,jos hän nyt yhtään mitään tajuaa...

Joo siis tosiaan on kyllä "järjen jättiläinen" . Ei oo varmaan päässy peruskoulun matematiikkaakaan läpi...
Vähän samainen juttu tuol facebookissa oli mulla ja mun "exällä", jos nyt sellaseks voi kutsua. Eli ex ja mun nykyinen tuntevat toisensa. "Seurustelin" tän entiseni kanssa joskus peruskoulun jälkeen, eli oltiin n.16 vuotiaita, ja tosiaan se meiän juttu kesti vaan muutaman kuukauden. Tollanen nuoruuden ihastus siis vain. No tämä tyyppikään ei ollu mikään järjen jättiläinen ja erottiin ihan yksimielisesti, kun jotenkin vaan saatiin riita aikaan joka asiasta (muistan nää asiat, koska oon pitänyt päiväkirjaa tuolloin). Tää jätkä oli mun mielestä vähän tyhmä, mutta hyväsydäminen ja harmiton kuitenkin...
Nyt tosiaan sitten melkeen 10(!) vuoden jälkeen siitä suhteesta aloin seurustella tän mun nykyisen kanssa ja aluksi pistettiin sinne facebookiin, että "complicated relationship with...", eli kun siis oltiin just tavattu, niin ei heti viittitty laittaa että ollaan parisuhteessa. Jostain kumman syystä tältä mun exältä ollu tullu yksityisviesti heti tälle mun nykyselle, molemmat siis oltiin sen kavereina siellä facebookissa, että "Varmaan ihan hyvä pysyäkin tollasessa vaikeasti selitettävässä suhteessa tuon (siis minun) kanssa", että olin kuulemma pettänyt häntä ja ties mitä paskaa sillon ku seurusteltiin?? Olin ihan järkyttynyt! Mun nykynen ei kyllä ollenkaan uskonut noita juttuja, onneksi, ja sanokin mulle (oli sanonut jo aikasemminkin siitä), ettei sillä oo enään kaikki palikat laatikossa.. Mut silti tosi törkeetä.. Ja joskus joku muukin oli hänestä jotain kommentoinut, niin olin vaan puolustanut tätä tyyppiä.. Joo-o. Näin jälkeepäin oonkin sitte kuullu et tää jätkä on ollu jo pitkään työtön ja syönyt lääkkeitä varmaan 5 vuotta. Houkutellut jotain alaikäsiä asunnolleen sun muuta.. Sillee ne ihmisetkin vaan muuttuu :(

En ottaisi mitään paineita, antaisin asian olla. Kai se nyt tajuaa jo tyhmyytensä, vaikkei sitä myöntäisikään. Mitä sitä enää vatvomaan, tai edes suuttumaan. Ite en jaksais ainakaan murehtia tuollaista asiaa.

Niin ja siis pointti oli se, että lempattiin kyllä molemmat se samantien sieltä facebook-kavereista. Ja ennen tätä mä tosiaan suutuin nii paljon et haukuin sen aika "julkisesti" siellä facebookissa, että kyllä aika moni ne tekstit tais nähdä ja sehän tietty tykitti takas "julkisesti" jostain mitä oli muka tapahtunut sillon 10 vuotta sitten.. joo-o. '
Mut tosiaan mä sinuna lemppaisin ton ihmisen kyllä.. Eipä sille munkaan exälle mitkää järkipuheet auttanu. Hullu mikä hullu...

Tässä on nyt riepoteltu julkisesti puolin ja toisin. Ei kukaan voi muistaa paniko jotain hoitoa vuonna 2000 vai 2001. On aivan ymärrettävää, että mies on huolestunut jos ajattelee lapsen voivan olla hänen.

Yhteistyössä