E
ei herran pieksut!
Vieras
Seurustelin v.98-2000 erään tyypin kans,joka ei ole mikään järjen jättiläinen..Tapasin sitten eron jälkeen v.2000 vuoden lopulla nykyisen mieheni,saimme esikoisen v.2002...Nooh..En ole liiemmin ollut tekemisissä tämän ex:än kanssa eron jälkeen,mitä nyt feisbuukissa ollaan "kavereita"..Ja nyt tulee paha!! Tämä tyyppi on ruvennut epäilemään,että esikoisemme,joka on tumma kuin minä äitinsä,voisi olla hänen lapsensa!ja ihan sen takia,että kun on katsonut kuvista,että muut tyttäremme ovat vaaleampia niin täytyyhän tämän esikoisen olla hänen..Herranjumala!Hän oli siis keskustellut aiheesta yhteisen tuttavamme kanssa ja yrittänyt tiedustella,että tietääkö hän jotain mitä hän itse ei.
En tiedä,mitä ajatella..jos tämä tyyppi tuolla jossain levittää huhua,että meidän 7v.tytär olisikin hänen...EI!! Laitoin tälle ihmiselle viestin,että laskee ihan itse,jos osaa,että jos olemme olleet yhteyksissä viimeksi v.2000 ja lapsi on saanut alkunsa v.2001,syntynyt 2002 niin mitä siinä on epäselvää?!
Voitte varmasti arvata,että mies tuntee melkoista vihaa tällä hetkellä tätä älykääpiötä vastaan..Mitä tehdä,jos tämä ihminen oikeasti levittää jotain tämmöistä tietoa lapsestamme,voiko esim.haastaa oikeuteen yksityisyyden loukkauksesta tms..?
En tiedä,mitä ajatella..jos tämä tyyppi tuolla jossain levittää huhua,että meidän 7v.tytär olisikin hänen...EI!! Laitoin tälle ihmiselle viestin,että laskee ihan itse,jos osaa,että jos olemme olleet yhteyksissä viimeksi v.2000 ja lapsi on saanut alkunsa v.2001,syntynyt 2002 niin mitä siinä on epäselvää?!
Voitte varmasti arvata,että mies tuntee melkoista vihaa tällä hetkellä tätä älykääpiötä vastaan..Mitä tehdä,jos tämä ihminen oikeasti levittää jotain tämmöistä tietoa lapsestamme,voiko esim.haastaa oikeuteen yksityisyyden loukkauksesta tms..?