Millainen ihminen valehtelee ihan kirkkain silmin? Aivan pokalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terkkuja naapurille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terkkuja naapurille

Vieras
Sain puhelimeeni herjaavan tekstiviestin. En sitä tätä kopioi, mutta se oli hyvin herjaava ja sisälsi myös uhkailua, lapsia, minua, miestä, meidän irtaimistoa kohtaan jne.

Menin sitten viestin lähettäneen ihmisen ovelle, että mitä helvettiä tämä tämmöinen oikein on. Ko. tyyppi kirkkain silmin väittää, että ei ole hän mitään sellaista koskaan minulle lähettänyt. Sanoin, että mulla on tässä se viesti puhelimessa. Hän sanoi, että olen herjaaja kun väitän sellaista, hän ei ole mitään lähettänyt. Sanoin, että minulla on täällä puhelimessa se viesti, ja numerotiedustelun mukaan kyse on sinun puhelinnumerostasi. Hän ihan kirkkain silmin väitti, että minä siinä turhaan panettelen ja hän vie asian poliisille jos väitän muiden kuullen tuollaista :o

No, saa nähdä kuinka pokalla valehtelee sitten poliisille. Olen kyllä jo aiemmin miettinyt, että onko se ihminen tavallista yksinkertaisempi vai jotenkin luonnehäiriöinen vai sekä että, mutta jumalauta täytyy olla tyhmäkin vielä kaupan päälle, kun ilkeää edes väittää että viesti ei ole häneltä vaikka numero on hänen..

Kyllähän noita löytyy, moneen junaan...

Minä kun menin uhkailuista ja muusta asiattomasta häirinnästä poliisille puhumaan (oli siis tekstiviestit puhelimessa ja lähettäjätkin tiedossa) niin sellanen penkkiinsä mätääntynyt poliisi vaan huokaili että ei kannata nostaa juttua kun ei noita kuitenkaan tutkita.. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menen poliisilta pyytämään yhtään mitään apua tai muuta yhtään mihinkään. Pitäkööt tunkkinsa.

Oon siis viemässä asian poliisille, sitä tarkoitin kun laitoin että mitähän se niille sitten valehtelee.

Jos olis vaan yksi viesti, niin varmaan jättäisin kun tiedän että tosta pariskunnasta ei ole kun länkyttämään, mutta meillä on "selittämättömiä" ilkivallantekoja ollut pihassa pitkin kevättä, ja veikkaan samat tyypit asialla. Ja tiedän, että en oo ainoo joka tollaisia viestejä niiltä on saanut.

Joo, jotkut saattavat laittaa puhelimen säädöistä niin, ettei soitettaessa näy numeroa, niin sitten poloiset kuvittelevat että sama homma pätee viesteihin. Tee ihmeessä ilmoitus!

Yhteistyössä