Nyt ei jaksa taas ymmärtää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnenetsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnenetsijä

Jäsen
03.01.2013
147
0
16
Että liikunnasta olisi mitään hyötyä |O

Kävin kävelyllä, aikaa meni ehkä noin 1,5 tuntia.

Nyt kun olen hetken istunut paikoillani ja lähdin äsken liikkeelle niin hyvä kun pääsin ylös sohvalta ja kykenin enää liikkumaan. Häpyluuhun sattuu niin jumalattomasti että ei meinaa jalatkaan enää toimia.

Tää on tätä joka hemmetin kerta kun kävelen vähänkin enemmän.

Nyt sitten kävellään ku ankka taas seuraavat pari päivää : /

Oletko raskaana tai onko synnytyksestä kuinka pitkä aika? Uskoisin, että on ihan tottumiskysymys tämäkin, eli jos et ole paljon liikkunut, alkuun voi tulla vaikka mitä kolotuksia. Itse liikun paljon ja synnytyksen jälkeen sekä vieläkin kuukautisten aikaan tulee liikunnan yhteydessä kamalia jomotuksia tuonne alakertaan, mutta se menee kyllä ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenetsijä;28049646:
En koskaan mutta olen raskaana viikolla 30.

Tällaista raskausvaivaa en jotenkin osannut odottaa..

Otan osaa! Mulla oli kanssa samaa vaivaa kun olin raskaana. Lyhennä lenkkiä loppuajaksi, jospa kivutkaan ei olis sitten niin pahoja. Kaveri sai muutama päivä sitten toisen lapsen ja valitteli, ettei meinannut päästä omineen sohvalta ylös kun liitoskivut oli niin kamalat... Viikkoja hällä oli sillon jotain 34 muistaakseni.

Siihen tosiaan auttaa vain synnytys ;) Itsellä samaa ja johtuu siitä, että vauva laskeutunut jo alas lantioon. Jos jännittää pakaralihaksia, myös häntäluunseutu arka. Voit tietty olla liitoskipujakin.

mulla kaks vuotta synnytyksestä ja vieläkin välillä häpylyyn liitoksiin sattuu.... mut helpottaa sulla pian.

Jestas mikä idiootti. Sinulla on raskausvaivoja, joten päättelet liikunnan olevan turhaa.

Sitäpä se juuri on. Lantio löystyny ja kivutkin sen mukaiset.
Kyllä sitä itekkin huomaa, että työpäivä jälkeen illalla ei sitten muuta tehtykkään kun vaan maattiin sohvalla tuskaillen. Työni kun sisältää paljon liikkumista..
Nyt onkin ihanaa, äitiysloma ja lapsilla vielä toistaiseksi hoitopaikka. Saa oikeasti vaan levätä ja maata, säästyy kivuilta, eikä tartte koko iltaa ukolle ruikuttaa :D
Tsemppiä vaan loppusuoralle!

Yhteistyössä