Nyt ei jaksa lapsia enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaa väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
olet yliväsynyt :hug:

oletko nyt aivan varma asiasta? miettinyt pidempään?
Kiitos. Pidemmän aikaa asiaa harkinnut ja tähän tulokseen tullut. En ole hyvä äiti ja lasten parempi muualla. Toivon lapsille kaikkea hyvää mutta itse en tahdo enää olla heidän elämässään mukana.

Eikös ole jo aika isoja jos 14 vuotta yksin heitä pyöritellyt.

Alkuperäinen kirjoittaja pieniä apulaisia:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
olet yliväsynyt :hug:

oletko nyt aivan varma asiasta? miettinyt pidempään?
Kiitos. Pidemmän aikaa asiaa harkinnut ja tähän tulokseen tullut. En ole hyvä äiti ja lasten parempi muualla. Toivon lapsille kaikkea hyvää mutta itse en tahdo enää olla heidän elämässään mukana.

Eikös ole jo aika isoja jos 14 vuotta yksin heitä pyöritellyt.

Isommat 16 ja 15 vuotiaat. Pienimmät 3 ja 5 vuotiaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Joo, sä olet se sama äippä kun aikaisemmin. Teinit voi velvoittaa hoitamaan pienempiä lapsia. Mutta sähän olitkin sitä mieltä, että on väärin velvoittaa heidät semmoiseen, ja parempi ratkaisu on antaa kaikki huostaan.

Saapahan kerralla vapauden. Tottahan noin isoista jo apua, siivoavat, pesevät pyykkiä, hoitavat pienempiä. Kuri vain, tosin sitä vaikea enää teininä saada ellei aiemmin ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
En tiedä itsekkään miten tähän pisteeseen ollaan päädytty. olen huono äiti vaikka kaikkeni olen yrittänyt. Jo kauan olen toiminut kuin robotti, aivan viimeisillä voimillani. Elimistö tökkii pahasti vastaan, kaikenlaisia ihme oireita joita tutkittu.

kuka hyvänsä olisi väsynyt 24/7 vastuunkantamiseen vuositolkulla. Jos pystyt, jää sairaslomalla noiden "ihmeoireiden takia" ja vie aamulla lapset hoitoon ja nuku/lepää päivät.

Mä olen kantanut vastuun yksin pian 19 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja rajat ja rakkaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
En tiedä itsekkään miten tähän pisteeseen ollaan päädytty. olen huono äiti vaikka kaikkeni olen yrittänyt. Jo kauan olen toiminut kuin robotti, aivan viimeisillä voimillani. Elimistö tökkii pahasti vastaan, kaikenlaisia ihme oireita joita tutkittu.

kuka hyvänsä olisi väsynyt 24/7 vastuunkantamiseen vuositolkulla. Jos pystyt, jää sairaslomalla noiden "ihmeoireiden takia" ja vie aamulla lapset hoitoon ja nuku/lepää päivät.

Mä olen kantanut vastuun yksin pian 19 vuotta.

Neljästä niinkuin ap?

Alkuperäinen kirjoittaja masentunut vieläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
töissäkin jaksaa käydä?? Ja se että ei jaksa siivota, edes imuroida EI ole masennuksen merkki! Se on laiskuutta..

Kun on pakko hankkia leipä pöytään. Joo laiskuuttahan tämä minulta jo on...

En tarkoittanut ap:tä kun viittasin laiskuuteen.. mut kun on syvästi masentunut eli jo periaatteessa sun kuvailemassa tilanteessa et on valmis lapsistaan luopumaan, niin silloin on jo niin syvällä masennuksessa et töistäkään ei tulisi mitään.. näin se vaan on..

eipäs oo,mulla todettiin aikoinaan vakava masennus.Tasan yhtenä päivänä jäin sen vuoksi pois töistä. Viimeisillä voimilla sinne vain joka päivä raahauduin vaikka mitään muuta en sitten tehnytkään, istuin kotona ja itkin, kiukuttelin ystäville joita ei sitten kohta enää ollutkaan. mutta töihin oli mentävä, ikänsä ollut "kiltti tyttö" niin eihän sieltä voinut poiskaan jäädä.

Hei taas kaikille. Edelleen hengissä. Sen verran olen asian eteen tehnyt että laitoin vuokra-asunnon hakuun siis haen kolmiota. 2 vanhinta lasta joko muuttavat isälle (ei varmasti ota) tai annan pois. Pienimmät haluan pitää. Ei kai minun ole pakko pitää sitten lapsiin mitään yhteyttä? Ei kiinnosta sitten pätkän vertaa, kunhan saavat paremman paikan jossa joku jaksaa teinejä. helpottaa arkea kummasti.

Alkuperäinen kirjoittaja bnbnb:
Onko sulla sukulaisia, jotka vois ottaa lapsia? Mites lasten isovanhemmat? Jos isä ei suostu ottamaan.

Lasten isän puolelta isovanhempia ei ole elossa. Isäni on kuollut ja äitini ei tykkää lapsistani. Nytkään ei ole varmaan puoleen vuoteen nähnyt. Lääkärissä kävin taas pari krt tällä viikolla ja jatkotutkimuksiin edelleen oireiden takia. Lääkärin mukaan väsyn sairaala kuntoon tällä menolla kun en jaksa syödä. töissä olen käynyt vaikka aioinkin olla tällä viikolla menemättä. Nyt vp viikonloppu. Kohta nukkumaan jotta jaksaa aamulla nousta ylös lasten kanssa

hei taas! Taas vp viikonloppu vaikka töissäkin olisin voinut olla. lapset olleet ihmeen ihania, ei huutoa eikä kiukuttelua. Nyt pelaavat muistipeliä yhdessä, kivaa. Työviikko takana, väsyttää ja rahahuoliakin. Jospa kyöhyys kiljasis tänään ja tulis lotosta potti, helpottais kummasti arkea. olen saanut tänään jopa syötyä jukurtin ja litra tolkulla kahvia. Yritän vielä jotain tänään syödä, vaikka banaanin.

Yhteistyössä