H
"Helmi"
Vieras
Ensinnäkin miksi erositte? ei kuulosta järkevältä.
toisekseen, ei vauva voi olla 2vrk erossa kummastakaan vanhemmasta,ei ainakaan siitä joka pääasiassa häntä on hoitanut! isä tapaa vauvaa joka toinen päivä sun läsnä olessa tutussa kodissa, sitten kun ei vierasta,sitten voit pari tuntia pyöri kaupoilla ja isä olla vauvalle tutussa ympäristössä vauvan kanssa..sitten kun sideon luotu,isä menee lapsen kanssa puistoilee yms ja tapaa edelleen lasta usein. yökylä vasta sitten kun isä on vauvalle tuttu ja turvallinen..
ei se vauva musitakkaan koko ukkoa ja pitä ätätä täysin vieraana,turvattomana jos näkee vaan harvoin!
toisekseen, ei vauva voi olla 2vrk erossa kummastakaan vanhemmasta,ei ainakaan siitä joka pääasiassa häntä on hoitanut! isä tapaa vauvaa joka toinen päivä sun läsnä olessa tutussa kodissa, sitten kun ei vierasta,sitten voit pari tuntia pyöri kaupoilla ja isä olla vauvalle tutussa ympäristössä vauvan kanssa..sitten kun sideon luotu,isä menee lapsen kanssa puistoilee yms ja tapaa edelleen lasta usein. yökylä vasta sitten kun isä on vauvalle tuttu ja turvallinen..
ei se vauva musitakkaan koko ukkoa ja pitä ätätä täysin vieraana,turvattomana jos näkee vaan harvoin!