Vauva ei tunnista isäänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyteiymmarra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyteiymmarra

Vieras
Eli meidän melkein 4kk vauva on alkanu vähän vierastaa ihmisiä. Ja noin viikko sitte mies leikkas hiukset ja ajo parran pois (ei siis ollu mikään kauhee parta, mutta semmonen sänki tavallaa) nyt vauva on 3 päivän ajan päikkäreiltä tullessaan tuijottanu isäänsä kauhistuneena ja alkanu lopulta itkemään ja kun otan syliin niin tuijottaa isäänsä edelleen kauhistuneena eli samanlailla kuin vierastaen muita ihmisiä.

Miten ei ole jo tottunut isän uutee tyyliin? Kun kuitenkin jo viikko tästä muutoksesta aikaa.

Pienet vauvat vierastaa helposti. Varsinkin jos isä ei vietä paljon aikaa lapsen kanssa. Tuon ikäinen voi jo hieman vierastaa, vaikka ei suurta muutosta oliskaan. Isä viettäkään enemmän aikaa lapsen kanssa. Meidän 6 kk ikäinen vierasti minua (äitiään ) kun kävin saunassa, pesin hiukset ja näytin oudolle, se tosin meni aina suht nopsaan ohi.

niin kun mies viettää aika paljon aikaa lapsen kanssa ja tuntuu, että isä on lapsen mielestä maailman kivoin ihminen kun leikkivät keskenään. En ikinä saa lasta nauramaan niin paljoi kuin lapsen isä :P

siksi ihmettelin tätä, kun jos isä on vaikka vienyt lapsen nukkumaan ja kun minä haen lapsen kun hän herää niin isä onki ihan joku outo ihminen :D

Ja kun minäkin leikkasin vasta hiukset pitistä lyhyiksi niin ei minua vierasta

Yhteistyössä