Nyt apuja,te jotka olette valittaneet jostain tuotteesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulentyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tulentyttö

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 328
0
36
En oo koskaan valittanut mistään ja nyt tartten teijän apua, et kannattaako valitta ja kuinka pitää toimia jos kannattaa.

Eli söin eilen fazerin hasselpähkinä suklaalevyä ja levy oli aika lopussa kun laitoin taas palan suuhuni ja purasin, niin piru, pähkinän päällä oli vielä se kova kuori ja hampaasta lähti pienen pieni pala :(

Mulla on se palasina oleva kuori tallella, eli kannatsako valittaa?

juu, kannattaa se. tosin tuohan on ymmärrettävä vahinko. mutta korvaavat hammaslääkärikäynninkin. toki suklaatakin saattaa tulla sit ihan kiva satsi =) mikä ei olis mulle hyvä juttu ollenkaan...

Laitat vaikka kääreen ja ne kuoren palat kuoreen ja lähdetä fazerille saatekirjeen kera ja pyydät selitystä. Saat ainakin suklaata palkaksi. Kysy vielä vaikka että mites noi hammaslääkärikulut, kuka ne korvaa? Aina kannattaa yrittää.

Aina kannattaa valittaa, jos kokee että tuote ei ole vastannut odotuksia. Siis en meinaa nyt semmoista, että ei jostain syystä mausta vaan pidä niin siitä alkaa valittamaan, mut jos suklaata syödessä hammas lohkeaa niin kyllä minä ainakin tekisin reklamaation. Paljon olen reklamaatioita tehnyt ja useimmiten olen saanut asiallisen vastauksen ja korvauksen takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja suursyömäri:
juu, kannattaa se. tosin tuohan on ymmärrettävä vahinko. mutta korvaavat hammaslääkärikäynninkin. toki suklaatakin saattaa tulla sit ihan kiva satsi =) mikä ei olis mulle hyvä juttu ollenkaan...

ei ne isoja määriä yleensä lähetä..saattaa 2 levyä tulla yhden tilalle.

Pidä se pala tallessa ja laita netin kautta palautetta. Kuvan kera, jos saat otettua hyvän kuvan. On kaikista nopein tapa. Kerrot että hammas lohkesi ja haluat siitä korvauksen. Kerro myös että suklaa on sulla tallessa.

Kertovat sitten miten toimitte jatkossa. Pyytävät lähettämään sen palan heille ja todennäköisesti korvaavat hampaasta aiheutuvat kulut ja saat vielä suklaatia päälle :)

loetta Fazer Makeiset Oy
Fazerintie 6, Vantaa
PL 4
FI-00941 Helsinki
Puh: +358 9 876 21
Fax: +358 9 876 2267

Cloetta Fazer Makeiset Oy
Valtakatu 2
PL 130
FI-53101 Lappeenranta
Puh: +358 5 671 60
Fax: +358 5 671 6309