nyt apuja naiset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cabi777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:
mannaryynipaketissa eiks oo ohje? minen muista kyllä ulkoa ohjetta.. http://haka.iki.fi/ruoka/reseptit/puurot/marjapuuro.htm

oisko tuosta apua

kiitos linkistä :flower:

mä oletin kans että paketin kyljessä olisi ohje mutta ei ollut..
samoin jauhopussin takana ei ollut pullataikinan ohjetta niinkuin yleensä :o

mut nyt menen tekemään puuroa :D
 

Yhteistyössä