L
liikaa puolukoita pakastimessa
Vieras
Pakastinta tyhjentelen ja puolukoita olisi vielä n 5 dl. Mihin käyttäisin ne? Vispipuuroa tein juuri eilen, joten sitä en halua lisää tehdä. En oikein edes puolukasta välitä, mutta kiitos yli-innokkaan äitini, meillä on ollut talvella pakastin täynnä puolukkaa :kieh: Yritin kyllä kauniisti sanoa ei kiitos, mutta kun ei mennyt jakeluun, enkä halunnut riitaa aikaiseksi. Vispipuuroa olen niistä yleensä väkisin tehnyt, mutta nyt ei enää uppoa yhtään sitä lajia.