Nyt apuja miten tästä eteenpäin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -hukassa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

-hukassa-

Vieras
Mulla on siis nyt ongelma ku me erottiin laste isä kanssa tossa vajaa puolen vuotta takasin, ongelmia oli aika paljon ja henkilökohtasia, suurin syy kuitenki oli mun omassa päässä ko mua ahdisti olla ja oli masennusta jne. Nyt kuitenkin taas "terveenä" ja asiatki alkanu selkeytyä. Mä haluisin tuon miehen takasin, tiedän et hällä on tunteita mua kohtaan ja haluaisikin mahdollisesti vielä yrittää, koska me jätettiin ns. takaportti hiukan raollaan, mutta mä en tiedä miten mä ilmaisisin asin hälle. Pelkään kai niin paljon saavani pakit etten uskalla puhua hälle tästä. Onko tyhmää laittaa tekstaria? kirjottaa kirje?

Minäkään en varmaan uskaltaisi ottaa asiaa suoraan puheeksi, koska miehen ensireaktio ei välttämättä ole sama kuin mitä hän harkinnan jälkeen päättäisi. Tekstari on liian mattivanhasmaista, kirjoittaisin kirjeen missä en säästelisi tunteitani.

Kuulehan. jos on rakkautta, on toivoa. Ei tavalla ole oikeastaan kokonaisuuden kannalta merkitystä. Kaikkein tärkeintä on, että saat viestisi perille. Tekstareissa on se huono puoli, että nisstä ei välity tunne, vain sanat. Jos miehesi on epävarma tai pelokas sinun suhteesi, hän voi vahingossa tulkita suoran viestisi esim. piikittelynä, ja asiat mutkistuvat entisestään. Jos et uskalla kohdata häntä kasvotusten, suosittelen viestiä, jonka sisältö ei jätä tulkinnanvaraa. Esimerkiksi tähän tyyliin:"Rakastan sinua, ja haluaisin vielä yrittää." Eikä siis niin, että "...kun tässä nyt on kaikkee ja voi olla että mä en oikeen tiedä ja sä et oikeen tiedä mutta ehkä kuitenkin olis kai hyvä jos me ei ihan kokonaan erottaiskaan vai onko susta sitten hyvä vai mitä me tehtäis kun sää olet siellä ja mää täällä ja kun oli kaikkee paskaa ja..."

Noh, aikuisilla ihmisillä on sellainen tapa, että asiat otetaan puheeksi ja niistä keskustellaan. Voithan sä tietysti vaikka tekstata jollekin hänen kaverilleen ja pyytää että kaveri kysyisi tältä mieheltä, josko se alkais vaikka oleen sun kaa. Ai herregyyd, sä oikein itse ehdotat tekstaria. Jestas.

No kuule, kirjoita vaikka kirje. Se on aika hyvä konsti. Ehdit itse ajatella kirjoittaessasi, ja toinen voi lukea useita kertoja, että ymmärtää varmasti.

Niin mä ajattelin et tuo kirje vois olla hyvä ku kirjottamisen taidon mä jotenkin ainakin osaan, ehkä se tois sille toiselle osapuolelleki sitä aikaa miettiä ku sais ruahassa kelailla niitä asioita. Kiitos näistä vastauksista :)

Helpointahan olisi soittaa kännipäissään ja kertoa. jälkeenpäin (jos tulee pakit) ei edes harmita niin paljon, nolottaa vaan. :whistle:

vakavasti..mä varmaan lähettäisin viestin missä vihjaisin että on ollut ikävää jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23196708:
Helpointahan olisi soittaa kännipäissään ja kertoa. jälkeenpäin (jos tulee pakit) ei edes harmita niin paljon, nolottaa vaan. :whistle:

vakavasti..mä varmaan lähettäisin viestin missä vihjaisin että on ollut ikävää jne.

Hyvä idea :D Mä tässä vielä mietin et kirjottaisko sen kirjeen ja missä vaiheessa sen sitte toiselle antaa ku ollaan kuitenki laste vuoksi tekemisissä joka päivä nii jääkö toiselle sitte aikaa minkä verran miettiä sitä asiaa. Tosin jos illalla ku hän tuo pojat nii laittais sen kirjee mukaa nii olis hällä sit ainaki seuraavaa iltapäivää asti aikaa ja tarvittaessa saa sitä kyl lisääki. mut meneek sillä sitte yöunet..

Täytyy kyllä olla aivan saatanan typerä äijä jos ottaa mielenvikaisen ja selkeästi vaatimattomalla älyllä varustetun ämmän takaisin. Onnea matkaan, ehkä seuraava steppi on että palaatte yhteen ja tuhoat hänenkin elämänsä?

[QUOTE="vieras";23204881]Täytyy kyllä olla aivan saatanan typerä äijä jos ottaa mielenvikaisen ja selkeästi vaatimattomalla älyllä varustetun ämmän takaisin. Onnea matkaan, ehkä seuraava steppi on että palaatte yhteen ja tuhoat hänenkin elämänsä?[/QUOTE]

:hug: kiitos ja haleja jos saisit olosi paremmaksi :)

Yhteistyössä