mulla syntyi tyttö aiva samallalailla 40+5 limatulpasta muutama tunti niin lähdettiin sairaalaan supistustenvuoksiAlkuperäinen kirjoittaja katie1990:viikkoja 40+5 ja tänään oli ultra olin sormelle auki ja kanava oli 1cm pituinen.. nyt tuntui että olisi mennyt limatulppa ( pieni liman ja veren sekainen klöntti) nii onko miten kauan mennyt aikaa synnytykseen limatulpan irtoamisesta??? pikaista apua kiitos!
tää on paras!Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Hyvin suurella todennäköisyydellä syntyy kahden viikon sisällä
Ekalta sama juttu!Alkuperäinen kirjoittaja hande:mulla keskimmäiseltä tuli limatulppa päivällä ja poika synty sitte seuraava aamuna...mutta kaikilla se käy erilailla..
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mulla syntyi tyttö aiva samallalailla 40+5 limatulpasta muutama tunti niin lähdettiin sairaalaan supistustenvuoksiAlkuperäinen kirjoittaja katie1990:viikkoja 40+5 ja tänään oli ultra olin sormelle auki ja kanava oli 1cm pituinen.. nyt tuntui että olisi mennyt limatulppa ( pieni liman ja veren sekainen klöntti) nii onko miten kauan mennyt aikaa synnytykseen limatulpan irtoamisesta??? pikaista apua kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Mulla meni lähes vrk limatulpasta lapsen syntymään, yhdellä tutulla meni lähemmäs 2vkoa, yksilöllistä tämäkin.
Ootko muuten siivonnu tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mulla alko lähtee tulppaa 40+0 iltapäivällä, ei veristä. Alkuillasta se jo muuttui sitten niin veriseksi että piti siteitä käyttää. Supparitkin oli olleet jo hyvän aikaa sillon mukavan napakoita, et keskiyöllä sitten olin jo synnärillä ja aamulla poika ulkona.
Eli mulla oli kyse tunneista sen tulpan lähdettyä. Mites ne sun supparit jaksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Esikoisesta meni 2 viikkoa ja kuopuksesta synnytyssalissa vasta