Nyt apuja kiitos!! limatulpan irtoamisesta

viikkoja 40+5 ja tänään oli ultra olin sormelle auki ja kanava oli 1cm pituinen.. nyt tuntui että olisi mennyt limatulppa ( pieni liman ja veren sekainen klöntti) nii onko miten kauan mennyt aikaa synnytykseen limatulpan irtoamisesta??? pikaista apua kiitos!
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
viikkoja 40+5 ja tänään oli ultra olin sormelle auki ja kanava oli 1cm pituinen.. nyt tuntui että olisi mennyt limatulppa ( pieni liman ja veren sekainen klöntti) nii onko miten kauan mennyt aikaa synnytykseen limatulpan irtoamisesta??? pikaista apua kiitos!
mulla syntyi tyttö aiva samallalailla 40+5 limatulpasta muutama tunti niin lähdettiin sairaalaan supistustenvuoksi
 
Vieras
Mulla limatulppaa tuli vain hiukan päivällä, hiukan supisteli sen jälkeen ja yöllä alkoi kunnon supparit. Aamulla lähettiin synnärille 7 aikaan ja poju syntyi seitsemän aikaan illalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
viikkoja 40+5 ja tänään oli ultra olin sormelle auki ja kanava oli 1cm pituinen.. nyt tuntui että olisi mennyt limatulppa ( pieni liman ja veren sekainen klöntti) nii onko miten kauan mennyt aikaa synnytykseen limatulpan irtoamisesta??? pikaista apua kiitos!
mulla syntyi tyttö aiva samallalailla 40+5 limatulpasta muutama tunti niin lähdettiin sairaalaan supistustenvuoksi

No mulla on nyt 2 päivää ollut kivuliaammat supistukset ja vähän enemmän säännöllisempiä.. eli ensi yönä voi tulla jo lähtö.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Mulla meni lähes vrk limatulpasta lapsen syntymään, yhdellä tutulla meni lähemmäs 2vkoa, yksilöllistä tämäkin.

Ootko muuten siivonnu tänään?

Eilen siivoilin.. Mut ajattelin et voi olla lähtö jo lähellä koska kaksi päivää on jo supistellut kipeämmin ja kanava on 1cm pituinen ja ovat kokoajan arvuutelleet muutenkin että syntyisi etuajassa vaikka ylihän tämä on jo mennyt.. Ja tänään lääkärissä sanoi että jos tuota tahtia jatkuu supparit niin 24-48h niin luultavasti tulee synnärille lähtö..

Ja nyt meni tuo limatulppakin niin joko joko joko joko pääsee lähtemään!!!
 
Mulla alko lähtee tulppaa 40+0 iltapäivällä, ei veristä. Alkuillasta se jo muuttui sitten niin veriseksi että piti siteitä käyttää. Supparitkin oli olleet jo hyvän aikaa sillon mukavan napakoita, et keskiyöllä sitten olin jo synnärillä ja aamulla poika ulkona.
Eli mulla oli kyse tunneista sen tulpan lähdettyä. Mites ne sun supparit jaksaa?
 
tuttu
Olin jo osastolla viime kerralla käynnistysyritysten takia. Kerroin sitten toiveikkaana lääkärille asiasta ja tämä oli aika huvittunut tällasesta "tiedosta", että se olisi merkki lähenevästä synnytyksestä.
Odottelin vielä jonkun aikaa ja sitten leikattiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Mulla alko lähtee tulppaa 40+0 iltapäivällä, ei veristä. Alkuillasta se jo muuttui sitten niin veriseksi että piti siteitä käyttää. Supparitkin oli olleet jo hyvän aikaa sillon mukavan napakoita, et keskiyöllä sitten olin jo synnärillä ja aamulla poika ulkona.
Eli mulla oli kyse tunneista sen tulpan lähdettyä. Mites ne sun supparit jaksaa?

No nyt on tullut vaan muutama :( Tuntuu että hävisivät taas kun tuhka tuuleen.. Taitaa vaan poitsu kiusata minuu, ja syntyy vasta joskus viikon päästä.. Ihan oisin jo valmiina kyllä lähtemään vaikka heti
:hug:
 

Yhteistyössä