Nyt apua!!! Miehen ajtuksia. Mitä mieltä

Se, että mä uskon oikeasti omiin tuoksuihini.. en haise hieltä , j auskon myös, että jos käytän dödöä, se joko poistaa mun omat hajut /kuivattaa kainalot tai sitten lisää hien muodostusta ja pakottaaa jatkuvaan käyttöön.. ootko koskaan katsonu jonkun kainaloita, kun ne on keltaset dödöstä tai jostain muusta.. mul on ihan puhtaat...
Antti sanoo:
Ajattele, jos haistaisit joskus mua , kun oon ihan puhdas ja saisin sut villiksi.. olisko parempaa molemminpuolista tunnetta...

siis toi on miehen kirjottamaa, ei minun.

Mies on sitä mieltä ettei dödöjä tartte käyttää. Mies haisee luonnolliseti hyvältä.
mä olen eri mieltä.

Kysyn saanko laittaa ton tänne, ja kysyä mielipidettä. Enkä aihe oli mulle niin selvä etten teille selvittänyt,

v
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
siis toi on miehen kirjottamaa, ei minun.

Mies on sitä mieltä ettei dödöjä tartte käyttää. Mies haisee luonnolliseti hyvältä.
mä olen eri mieltä
onko sun mielestä ihan ok kopioida tänne teidän kahden välistä keskustelua??

Rukoilijasirkka
Tarkoitatko sitä, ettei luontaista hajua saa peittää?

Vaikka laittaisi dödöä, niin ei se poista luontaista hajua, jonka haistaa, vaikkakaan ei ehkä tietoisesti. Mutta sen tietää siitä, että kun vetää henkeen toisen tuoksua, niin tulee pöpperöinen olo, eikä ajatus oikein kulje. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Vaikka laittaisi dödöä, niin ei se poista luontaista hajua, jonka haistaa, vaikkakaan ei ehkä tietoisesti. Mutta sen tietää siitä, että kun vetää henkeen toisen tuoksua, niin tulee pöpperöinen olo, eikä ajatus oikein kulje. :xmas:
Sitä vissiin tarkotti, että luontasella hurmaa ja dödö peittää hajut jolla hurmaa mut...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ja jos tuo kaikki on miehen tekstiä niin JÄTTÄISIN TREFFIT VÄLIIN!!!
On. Niin jätinkin. yritin vaan selvittää sille. Mutta ei tajua.
Jos se ei todella haise hieltä? (luultavasti kyllä haisee)

niin mäkin sanoin. Vastas vaan että on käynyt suihkussa jo kaks kertaa tänään
:D

Rukoilijasirkka

Sitä vissiin tarkotti, että luontasella hurmaa ja dödö peittää hajut jolla hurmaa mut...
Eli selittelee haluttomuuttaan käyttää dödöä uskollaan luontaisiin feromoneihin. Terve! Toivottavasti edes peseytyy. :|

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ja jos tuo kaikki on miehen tekstiä niin JÄTTÄISIN TREFFIT VÄLIIN!!!
On. Niin jätinkin. yritin vaan selvittää sille. Mutta ei tajua.
Jos se ei todella haise hieltä? (luultavasti kyllä haisee)

niin mäkin sanoin. Vastas vaan että on käynyt suihkussa jo kaks kertaa tänään
:D
Höh? Kätevämpää ois käyttää dödöä, eikä pestä feromoneja pois kahta kertaa päivässä.

Yhteistyössä