Mutta se on ihan totta että ei kaikki miehet haise samalla tavalla hieltä, esim. mun mies ei ikinä haise hieltä ellei oo oikeesti tehnyt jotain sellasta että olis kunnolla hikoillut, esim. treenannut.
Kysyin luvanAlkuperäinen kirjoittaja v:onko sun mielestä ihan ok kopioida tänne teidän kahden välistä keskustelua??Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:siis toi on miehen kirjottamaa, ei minun.
Mies on sitä mieltä ettei dödöjä tartte käyttää. Mies haisee luonnolliseti hyvältä.
mä olen eri mieltä
Noinhan se on, sauna tai suihkupuhdas tuoksuu parhaimmalta. Eikä dödöä saa laittaakaan kuin puhtaalle iholle.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Se, että mä uskon oikeasti omiin tuoksuihini.. en haise hieltä , j auskon myös, että jos käytän dödöä, se joko poistaa mun omat hajut /kuivattaa kainalot tai sitten lisää hien muodostusta ja pakottaaa jatkuvaan käyttöön.. ootko koskaan katsonu jonkun kainaloita, kun ne on keltaset dödöstä tai jostain muusta.. mul on ihan puhtaat...
Antti sanoo:
Ajattele, jos haistaisit joskus mua , kun oon ihan puhdas ja saisin sut villiksi.. olisko parempaa molemminpuolista tunnetta...
juu mutta jos lähtee ekoille treffeille niin voi sitä vähän huomioida ja pukeutua ja muutenkin hoitaa homman tyylillä. Sehän siinä ekoissa treffeissä on SE.Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Mutta se on ihan totta että ei kaikki miehet haise samalla tavalla hieltä, esim. mun mies ei ikinä haise hieltä ellei oo oikeesti tehnyt jotain sellasta että olis kunnolla hikoillut, esim. treenannut.
Alkuperäinen kirjoittaja totta:Noinhan se on, sauna tai suihkupuhdas tuoksuu parhaimmalta. Eikä dödöä saa laittaakaan kuin puhtaalle iholle.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Se, että mä uskon oikeasti omiin tuoksuihini.. en haise hieltä , j auskon myös, että jos käytän dödöä, se joko poistaa mun omat hajut /kuivattaa kainalot tai sitten lisää hien muodostusta ja pakottaaa jatkuvaan käyttöön.. ootko koskaan katsonu jonkun kainaloita, kun ne on keltaset dödöstä tai jostain muusta.. mul on ihan puhtaat...
Antti sanoo:
Ajattele, jos haistaisit joskus mua , kun oon ihan puhdas ja saisin sut villiksi.. olisko parempaa molemminpuolista tunnetta...
jos olisit menossa ekoille treffeille?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minulla ei ole mielipidettä siitä, miltä sinun miehesi tuoksuu dödöllä tai ilman.
B)
Oma mieheni ei aina tuoksu hullaannuttavan hyvältä. En kyllä minäkään.. :xmas:
ainakin itselleni laittaisin toki dödöä.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:jos olisit menossa ekoille treffeille?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minulla ei ole mielipidettä siitä, miltä sinun miehesi tuoksuu dödöllä tai ilman.
B)
Oma mieheni ei aina tuoksu hullaannuttavan hyvältä. En kyllä minäkään.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Tää oli kyllä aika ihme aloitus, mutta sen verran pakko vielä kysyä, että jos ette edes ole käyneet treffeillä, niin miksi ihmeessä olette jutelleet kainaloista ja hienhajuista ja dödöistä?!