NYT apua, en jaksa tätä enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yritän lyhyesti tiivistää tilannetta tähän; sain jokunen kk sitten tietää että mieheni ion ENNEN meidän tapaamista käynyt useita - siis USEITA kertoja thaimaassa. Ja eihän siinä mitään, mutta sen jälkeen vyyhti alkoi aueta. Löysin koneelta SATOJA ellei tuhansia kuvia + videoita niistä thaikkuhoroista joita tää pässi on käynyt sielä siis panemassa. Hyi kun oksetttaa. Sitten kun otin asian puheeksi mies kyllä kiltisti poisti kaikki kuvat jne. Mutta miten mä pääsen tästä asiasta yli? joka helvetin päivä vaivaa niin paljon, pyörii mielessä se kuinka tää on ollu sielä ja tehny mitä onkaa tehny. Väärinhän mun tästä on periaatteessa suuttua, kun ei me edes tunnettu toisiamme niinä aikoina kun tää on tapahtunut. Mehevät riidat on kyllä muutamaan otteeseen saatu aikaseks. Mä olen itkenyt niin paljon tätä ja miettinyt että miten voisin unohtaa.. Kelleen ystäville/perheelle oikeen tästä oo edes kehdannut puhua. Pelkään että tää asia johtaa meidän suhteen loppumiseen ajan myötä jos en saa sitä pois mun päästä.

Onhan jokaisella se entinen elämä ennen nykyistä ja onhan siihen elettyyn elämään voinut kuulua mitä tahansa. Mutta kieltämättä mua alkais oksettaa jos saisin tietää jotain tuollaista, tekee ihan pahaa ajatella :( Minkalainen mies tuollaista harrastaa, kiinnostaako vielä, onko tauteja jne.

Hyväksytkö periaatteessa sen, että vapaa mies käy huorissa? Jos hyväksyt, sitten voit varmaan päästä siitä yli.
Mä en tuota kestäis, varsinkin kun olen nähnyt suomalaisia seksituristeja Thaimaassa. Se on mun mielestä jotain sanoinkuvaamattoman säälittävää ja kuvottavaa.
Sori, tämä ei varmaan auta yhtään...

No just!
Olisiko ollut parempi että olisi kotimaassa nainut ympäriinsä?! Suomestakin löytyy tätänykyä vaikka minkämaalaisia, hyvin paljon venäläisiä ja heidän hygieniatasonsa on huomattavasti huonompi kuin puhtautta rakastavien aasialaisten.
Kysy siltä ukolta että käyttikö kortsua. Ja mietihän huviksesi että kuka tuntematon olisi kelvannut kumppaniksi ennen sinua, veikkaan että sellaista ei löydykään.
Joten ruuvaa nyt vaan ne ajatukset oikealle mallille ja unohda sellaiset asiat mitä et enää voi muuttaa. Ja jos olet oikeasti niin rajoittunut että se ei onnistu niin jätä se mies ja anna hänen löytää elämänsä nainen.

Ei sillä tauteja ole, tai en ole mitää mustaa valkosella asiasta nähny, mutta on vannonu että on testeissä käyny. Mun mielestä huorissa käyminen on jotenki säälittävyyden huippu, oli sitte vapaa tai varattu ja oli se huora suomalainen tai thaimaalainen tai afrikkalainen. En tiiä mitä tässä tekis..hohhoijaa. mies on totaalisen kyllästyny jauhamaa aiheesta, kun ei tehtyä tekemättömäksi saa vaikka "kuinka haluaisikin" - omien sanojensa mukaan.... :/

No kyllä muakin etois. Mun mielestä tuo ois pitäny kertoo sulle aikasemmin.
Yks mies ketä tapailin niin kerto aika alussa, että on käynyt maksullisissa n. kuus kertaa.

Tuota, eiköhän meillä kaikilla ole menneisyys mutta ei se tarkoita että heti pitää erota. Vai tarkottaako? Ei kannata ottaa niin vakavasti asiaa jolle sinä, miehesi tai kukaan ei mitään voi. Nauti nyt kuitenkin siitä, että mies on sinun eikä ole siellä Thaimaassa jyystämässä jotain epämääräisiä naisia.

Mä en kyllä voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka noin törkeällä tavalla käyttää hyväkseen ihmisiä, joista osa on aivan varmasti ihmiskaupan uhreja. Todella kuvottavaa.

Toki jokaisella menneisyys on, mutta jotkut asiat vaan on liian pahoja...

juu en kyllä pystys olemaan sellaisen miehen kanssa...

mutta eniten mua tossa vaivaa se että jos ne jutut on ollut ennen sua ja vaan jotain huorissa käymistä,pelkkää panemista, niin miksi vitussa sillä on niitä kuvia??? :O

[QUOTE="hemuli";28011351]juu en kyllä pystys olemaan sellaisen miehen kanssa...

mutta eniten mua tossa vaivaa se että jos ne jutut on ollut ennen sua ja vaan jotain huorissa käymistä,pelkkää panemista, niin miksi vitussa sillä on niitä kuvia??? :O[/QUOTE]

no nii-i, arvaa olinko vähän vitun raivona just siitäki... Ja huom.kuvia + VIDEOITA... :'(

Tuota, eiköhän meillä kaikilla ole menneisyys mutta ei se tarkoita että heti pitää erota. Vai tarkottaako? Ei kannata ottaa niin vakavasti asiaa jolle sinä, miehesi tai kukaan ei mitään voi. Nauti nyt kuitenkin siitä, että mies on sinun eikä ole siellä Thaimaassa jyystämässä jotain epämääräisiä naisia.

Mulle tuollaisessa asiassa ei ole kyse siitä, että toisen menneisyys häiritsisi, vaan kyse on omista arvoista ja periaatteista. En haluaisi olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka on käyttänyt seksityöläisiä, joista ei ole tietoa, onko kyseessä vapaasta tahdosta prostituoituna toimiva nainen vai ihmiskaupan uhri.

Mulle tuollaisessa asiassa ei ole kyse siitä, että toisen menneisyys häiritsisi, vaan kyse on omista arvoista ja periaatteista. En haluaisi olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka on käyttänyt seksityöläisiä, joista ei ole tietoa, onko kyseessä vapaasta tahdosta prostituoituna toimiva nainen vai ihmiskaupan uhri.
No se. Epäilen kuitenkin ettei mies ole edes ajatellut asiaa tuolta kantilta.

asiasta vaan tekee snadisti hankalamman se, että mä ihan oikeasti välitän miehestäni todella, enkä missään nimessä haluaisi erota. tai en ainakaan halunnut ennen tän asian julkituloa. oon niin vihainen sille siitäkin, ettei kertonut heti alkuvaiheilla vaan "anto" mun rakastua. mut toisaalta eikai kukaa tollasta asiaa ekoilla treffeillläkää kerro? ihan kamala tää tilanne joka suunnasta mietittynä. oon aatellu oonko kauhee tiukkapipo, mut sit toisaalta oon ollu varma et on muitaki naisia jotka vetäis melkoset herneet nenää tälläisestä...

Mua kyllä oksettais ja pahasti! Oon aina kysynyt kaikilta miehiltä, joita olen tapaillut, että onko käyneet huorissa. Jos on niin siinä on kyllä mennyt "vakavan suhteen" mahdollisuus mun kanssa.

Joo, enkä todellakaan ole itse neitsyt, mutta sen verran oppinut että seksi on kahden aikuisen vapaaehtoinen kokemus yhdessä ja hyväksikäyttö kaikissa sen muodoissa on etovaa.

Ite nostaisin kytkintä ja nopeesti. Kertoo miehes moraalisesta selkärangattomuudesta tollanen toiminta.

[QUOTE="aloittaja";28011449]asiasta vaan tekee snadisti hankalamman se, että mä ihan oikeasti välitän miehestäni todella, enkä missään nimessä haluaisi erota. tai en ainakaan halunnut ennen tän asian julkituloa. oon niin vihainen sille siitäkin, ettei kertonut heti alkuvaiheilla vaan "anto" mun rakastua. mut toisaalta eikai kukaa tollasta asiaa ekoilla treffeillläkää kerro? ihan kamala tää tilanne joka suunnasta mietittynä. oon aatellu oonko kauhee tiukkapipo, mut sit toisaalta oon ollu varma et on muitaki naisia jotka vetäis melkoset herneet nenää tälläisestä...[/QUOTE]

No mitä se riehuminen enää auttaa? Eroa tai sopeudu.

Yhteistyössä