V
"vieras"
Vieras
Yritän lyhyesti tiivistää tilannetta tähän; sain jokunen kk sitten tietää että mieheni ion ENNEN meidän tapaamista käynyt useita - siis USEITA kertoja thaimaassa. Ja eihän siinä mitään, mutta sen jälkeen vyyhti alkoi aueta. Löysin koneelta SATOJA ellei tuhansia kuvia + videoita niistä thaikkuhoroista joita tää pässi on käynyt sielä siis panemassa. Hyi kun oksetttaa. Sitten kun otin asian puheeksi mies kyllä kiltisti poisti kaikki kuvat jne. Mutta miten mä pääsen tästä asiasta yli? joka helvetin päivä vaivaa niin paljon, pyörii mielessä se kuinka tää on ollu sielä ja tehny mitä onkaa tehny. Väärinhän mun tästä on periaatteessa suuttua, kun ei me edes tunnettu toisiamme niinä aikoina kun tää on tapahtunut. Mehevät riidat on kyllä muutamaan otteeseen saatu aikaseks. Mä olen itkenyt niin paljon tätä ja miettinyt että miten voisin unohtaa.. Kelleen ystäville/perheelle oikeen tästä oo edes kehdannut puhua. Pelkään että tää asia johtaa meidän suhteen loppumiseen ajan myötä jos en saa sitä pois mun päästä.