Nyt alan keskittyy OMAAN mukulaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Miks toiset ei tajuu?? olen sanonut monta kertaa, että en jaksa enää näin viimeisilläni raskaana ottaa toisten muksuja yökylään, mutta se on erittäin vaikea ymmärtää!!

Jos asiasta on joutunut sanomaan jo kolme kertaa, niin on se kumma kun vieläkin kysytään.. Lapsi vaan tivaa ja tivaa ja vanhemmat ei tajuu sanoo mitään. Miks mä joudun olee se "bad cop" ja aina kieltäytyy? Mun mielestä vanhempien tulee sanoo lapsillee, että nyt ei mennä sinne.

Miks toiset vanhemmat laittaa lapsensa asialle, kun pitää saada niitä hoitoon? Vanhemmalle olis paljon helpompi kieltäytyä, kun ne ei rupee tivaamaan... argh...

:/
Mun kummityttöä myös tyrkytettiin monta kertaa tänne yökylään, vaikka sanoin kärsiväni pahoinvoinnista (raskaana olin silloin siis) enkä meinannut esikoisenkaan kanssa jaksaa.
Kaikki eivät vaan tajua.

Ja lisään vielä, että olen kyllä ennen "avosylin" ottanut tätä tiettyä lasta hoitoon ja ollut hoitamassa häntä omassa kotonaan. Kerrankin koko viikonlopun. Että laiskuudesta mua ei ainakaan voi syyttää. Nyt vaan en oikeesti jaksan enää.

Alkuperäinen kirjoittaja avaa suusi ja sno lapsen äidille:
että en ota sitä enää kunnen jaksa ettei lapsen tarvi sitä aina kysyä ja sitten pettyä.Sen jälkeen luulis tajuavan.

Olen sanonut täysin äidinkin kuullen selkeästi ainakin kaksi kertaa: En jaksa enää yövieraita kun olen niin väsynyt iltaisin." Tätä ei vain tunnuta tajuuvan.