nyt äkkiä kertokaa mistä miehet ostaa vaatteensa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helinä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on miehelle ostettu monia laadukkaita ja erittäin hyvännäköisiä nahkakenkiä ja villakangastakkeja Ellokselta. Sitten hän shoppailee ohimennen Jack&Joneissa, Zarassa ja vaikka Prismassa. Tyylikästä saa miltei paikasta kuin paikasta, JOS vain omaa tyylitajun. Se minun miehellä on :)

Aika lailla netistä tilaamalla. Käyttää paljon teknisiä retkeily- ja ulkoiluvaatteita. Ns. normivaatteet ostaa milloin mistäkin ja ärsyttää kun esim ekat farkut jotka ottaa sovituskoppiin on sitten hyvät ja ostaa ne! Ja vielä itse valitsemalla :)

Mun poikaystävä ostaa vaatteensa Zarasta ja Brothersilta. Mun mielestä hienoimpia miestenvaatteitaa oli tuolla Brothersilla. Ostin vust kauluspaidan miehelle sieltä joululahjaksi.

Ulkomailta lähinnä, minä olen jotain ostanut mm urheilukaupoista hänelle. Suurin osa Lontoosta, osa Jenkeistä ja muutama Japanista - missä mies työmatkoillaan kulkeekin. Viime reissulla Kiinassa teetti 4 pukua mittojen mukaan itselleen + paidat. Ei mitään markettikamaa saati postimyyntisaastaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyylikäs mies;25212915:
Ulkomailta lähinnä, minä olen jotain ostanut mm urheilukaupoista hänelle. Suurin osa Lontoosta, osa Jenkeistä ja muutama Japanista - missä mies työmatkoillaan kulkeekin. Viime reissulla Kiinassa teetti 4 pukua mittojen mukaan itselleen + paidat. Ei mitään markettikamaa saati postimyyntisaastaa!

Oletteko homoja?