nyt äkkiä apuja! onko tämä numero espoon poliisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
VALITSEMANNE NUMERO EI KÄYTÖSSÄ :hug: ..eli pilaa on ollut :headwall:

:o hei, oikeesti, kamu tarttee apua

Täh?

no siis se javeri, joka viittii viestitellä mesessä että on kuollu

Niin juu, sori. Tarvii todellakin apua. :o
Mitäs kaunista, fjonga, meinasit kaverille sanoa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Fiz:
Ei poliisille voi soittaan tuntemattoma. Kuten ei pysty soittaa 112:n. Ne näkee salatutkin numerot näytöltään.

Kun sen avulla saadaan apu paremmin perille.

pystyy soittamaan numerottomana hätänumeroon kun ottaa simkortin pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
mullakin eka...mut sitte automaatti sano valitsemanne numero ei ole käytössä....eli jos kaikki soitellaan samaan aikaan...niin silloihan linja on varattuna....mutta soitelkaa ja kertokaa olinko VÄÄRÄSSÄ |O

Juuri noin sanoo mullakin kun tohon numeroon soittaa! Todella typerä pila on ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
Ei poliisille voi soittaan tuntemattoma. Kuten ei pysty soittaa 112:n. Ne näkee salatutkin numerot näytöltään.

No kiva kun kerroit niin saadaan teineille taas kivaa tekemistä....

Mä soittaisin vielä hätänumeroon tai vastaavaan ja kysyisin onko tuossa mahdollisesti muutakin kuin pelkkää pilaa ja kysyisin mitä mun kannattais tehdä jos joku tollasta laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä soittaisin vielä hätänumeroon tai vastaavaan ja kysyisin onko tuossa mahdollisesti muutakin kuin pelkkää pilaa ja kysyisin mitä mun kannattais tehdä jos joku tollasta laittaa.

Minä taas en soittaisi hätäkeskukseen, vaan poliisille maanantaina virka-aikaan, jos mulla jotain kysyttävää tuosta olisi. Tosin ei mulla olisi kysyttävää muilta kuin siltä "kaverilta".

Minä soittaisin tavalliseen poliisin numeroon huomenna virka-aikaan. Tai kävisin laitoksella. Nimim. Kerran odottanut vastausta melkein 10min hätänumerosta. ÄLKÄÄ soittako sinne niistä irtokoirista ja muista vastaavista. Joku voi kuolla sillä välin :(

Minä taas en soittaisi hätäkeskukseen, vaan poliisille maanantaina virka-aikaan, jos mulla jotain kysyttävää tuosta olisi. Tosin ei mulla olisi kysyttävää muilta kuin siltä "kaverilta".

mut ei toi ole ihan terveen tyypin pilaa... jotenkin mua ainakin pelottaa ajatella että tollasia liikkuu kadut täynnä, ja odotellaan koska seuraavaksi napsahtaa

Espoon poliisin sivuilla on haku, johon kokelin syöttää numeron, mutta eipä löytynyt mitään..
Testasin varalta vielä oikealla numerolla ja löysi sen.
Itse yrittäisin tavoittaa kaverin ensimmäiseksi.

mut ei toi ole ihan terveen tyypin pilaa... jotenkin mua ainakin pelottaa ajatella että tollasia liikkuu kadut täynnä, ja odotellaan koska seuraavaksi napsahtaa

Siltikään en soittaisi hätäkeskuksen asiasta: he eivät voi siellä sille yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja hehee:

No kiva kun kerroit niin saadaan teineille taas kivaa tekemistä....

no eikö se oo aika selvää että sillon ei nää numeroo ku ei oo simkorttia?
Mä tiesin ton että hätänumeroon voi soittaa ilman korttii jo ala-asteella, oliko se joku salaisuus? :o

Siltikään en soittaisi hätäkeskuksen asiasta: he eivät voi siellä sille yhtään mitään.

Aivan. Ja vuorokausi on mennyt jo nyt tuosta meseviestistä, joten voinee odottaa muutaman tunnin huomiseen.

Mistä/keneltä tuo viesti tuli? siis oliko se vastapuoli se kaveri? Vai mistä osoitteesta sait viestin? jos se kaverisi itse laittoi niin suosittele hoitoon hakeutumista ja jos se oli joku ulkopuolinen niin sinuna ottaisin selvää poliisilta mitä tehdä. törkeää!
Mut kuitenkin onneksi selvisi et oli pilaa....Sait kyllä varmaan turhia tykytyksiä :hug: :hug: :hug:

Kuulostaa kyllä tosiaan oudolta, että poliisi alkaisi levitellä kaikille uhrin mesetuttavillekin tietoa kuolemasta. Hyvin oudolta.
Tiedätkö kaverisi ystävien/vanhempien/sukulaisten nimiä tai numeroita, että voisit heille soittaa asian selvittämiseksi? Tai asuinpaikkaa ja käydä tapaamassa?
Tuon viestin näyttäisin poliiseille joka tapauksessa. Ei tuollaista saa piloillaan tehdä edes ystävä!!

mun tutun kuolemasta ilmoitettiin sen kännykästä sitä mukaa ku soittoja tuli.
että ei tuo mun korvaan ainakaan hirveen kaukaa haetulta vaikuta. vaikka vähän kuitenkin :(

Yhteistyössä