Nyt äkkiä apua! Sain tietää että mies on valehdellut minulle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma"

Vieras
Muka sai tuossa eräänä viikonloppuna kutsun juhliin muka vasta myöhään illasta, ja sen takia ei ollut voinut mainita asiasta minulle aikaisemmin päivällä. Minä odotin yhteistä koti-iltaa iloisena, kunnes mies sanoi lähtevänsä juhliin. Puhelimessa juuri ennen kotiintuloa kertoi siis tuon. Suutuin tietysti.. ehkä vähän liikaakiin, koska olin niin innolla odottanut yhteistä mukavaa iltaa. (Meillä ei sellaisia paljon ole.)

Minä sitten uskoin tietysti että kutsu oli tullut kovin myöhään. Kysyin jälkikäteen, mistä h'n oli sitten saanut juomat kun vasta ysin jälkeen oli saanut tietää. Kuulemma kaverilla oli ollut juomaa kaikille riittämiin.

Nyt vahingossa, vanhasta tottumuksesta kirjauduinkin vahingossa miehen verkkopankkiin kun oli tarkoitus kirjautua omaani ja ihmettelin outoja summia tiliotteessa. Huomasin alkon ostokset tuolta viikonlopulta ja tajusin että se olikin miehen tili. Se olikin koko päivän tiennyt menevänsä sinne ryyppäämään.

Nyt tuntuu niin pahalta. Suututtaa ja itkettää kun se mulle niin hermostuneena väitti että ei oikeesti tiennyt aikaisemmin ja sinisin silmin väitti että ei oo mitään juomia tosiaan ostanut.

Miks helvetissä sen täytyy valehdella päin naamaa?? Mä oon niin pettynyt.

Ai että ihan vahingossa kirjauduit miehesi pankkitunnuksilla? Joojoo, niin vissiin.

Ja sitten itse asiaan: unohda koko juttu. Mies halusi juhliin ja tiesi, että raivostuisit. Siksi yritti pehmittää sitä valehtelemalla, että kutsu oli tullut myöhään.

Paljonko yleensäkin kyttäät, kun nytkin vakoilit verkkopankin kautta? Nalkutatko ja et oikein päästä mihinkään? Miehesi pelkää sinua eikä uskaltanut kertoa aiemmin.

[QUOTE="vieras";25927698]Ai että ihan vahingossa kirjauduit miehesi pankkitunnuksilla? Joojoo, niin vissiin.

Ja sitten itse asiaan: unohda koko juttu. Mies halusi juhliin ja tiesi, että raivostuisit. Siksi yritti pehmittää sitä valehtelemalla, että kutsu oli tullut myöhään.[/QUOTE]

No ihan oikeasti kirjauduin. Ei kai mun tartteis sitä täällä palstalla valehdella :D

Eli en mainitse asiasta mitään? Musta tuntuu vaan niin paskalta että mulle valehdellaan.

Outoa. Ei sun nyt itkeä varmaan kannata, mutta onhan toi outoa että miksi se huijasi. Ettekö te käy yhdessä ikinä missään, vai miksi et päässyt mukaan? Vai oliko teillä lapset kotona?

[QUOTE="vieras";25927714]Paljonko yleensäkin kyttäät, kun nytkin vakoilit verkkopankin kautta? Nalkutatko ja et oikein päästä mihinkään? Miehesi pelkää sinua eikä uskaltanut kertoa aiemmin.[/QUOTE]

Vahingossa kirjauduin. Ennen meillä oli yhteiset rahat ja miehen tilillä aina enemmän joten sieltä käytettiin. Nyt vasta tilit olleet erilliset pari viikkoa oikeastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;25927699:
Onko sun miehelläsi alkoholiongelma? Kysyn siksi, kun siihenhän voi liittyä salailua, kieltämistä, valehtelua jne. Tai, onko teillä (ollut) riitoja menemisistä tai juomisesta?

Ei oo alko ongelmaa eikä olla riidelty menemisistä. Mies tekee niin pitkää päivää töissä ettei ehtiskään mennä oikeestaan ikinä.

[QUOTE="Mamma";25927737]Ei se tunnu haluavan mua enää mihinkään mukaan. Tai vähintäänkin olettaa etten haluaisi lähteä, vaikka siihen ei ole syytä.[/QUOTE]

Haluatko sä lähteä ikinä miehen kanssa juhlimaan? Jos käytte yhdessä ulkona (bileissä tms juhlimassa), haluaako mies olla aina myöhempään kuin sinä? Miten tedän juhlintatapanne eroaa mielestänne?

Tämän palstan aloituksista syntyneen runsaan 3 vuotta jatkuneen otannan mukaan suomalaiset perheet, miehet ja naiset, isät ja äidit, ovat vielä mahdottomampia kuin kaksi 4-vuotiasta keskinäisessä nonsensekinassaan.

Mistä nämä pariskunnat löytävätkin kaikki loukkaantumisen, väärinymmärtämisen, suhteettomuuden, kalseuden ja avuttomuuden sekaiset draamahakuisuuden ilmenemismuodot?

Ihastuttavan inhimillistä toki, mutta silti. Voi kiesus.

Tämän palstan aloituksista syntyneen runsaan 3 vuotta jatkuneen otannan mukaan suomalaiset perheet, miehet ja naiset, isät ja äidit, ovat vielä mahdottomampia kuin kaksi 4-vuotiasta keskinäisessä nonsensekinassaan.

Mistä nämä pariskunnat löytävätkin kaikki loukkaantumisen, väärinymmärtämisen, suhteettomuuden, kalseuden ja avuttomuuden sekaiset draamahakuisuuden ilmenemismuodot?

Ihastuttavan inhimillistä toki, mutta silti. Voi kiesus.

En tiedä mutta sinusta tulisi hyvä kirjailija. Enkä edes valehtele.

Yhteistyössä