Nypin pildeä pinseteillä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kasvaa ne takaisin mutta pehmeämpinä ja jos nyppii säännöllisesti niin ne tulee harvoiksi xD Se ei ole kiva jos tykkää tuuheasta hävystä mutta posliinin ystävät tykkää sillä ne saa nopeasti pois.

Kokeile nyppästä pari karvaa, aloita vaikka bikinirajasta ja mene keskemmälle. Venytä ihoa samalla kun nyppäät karvan niin se menee. Alussa on vähän kurjempaa mutta seuraavilla kerroilla se menee helpommin sillä ne juuret ei ole sitten enää niin paksut! Vähän verta voi tulla, älä pelästy, mä pyyhin lopussa aina desinfiointiaineella ihon. Ja on tärkeetä hieroa ihoa jollain karkealla sienellä kun käy suihkussa että seuraavat karvat ei kasva sisäänpäin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nostan hattua, olet ahkera!❤

Voi kun itsekin vielä viitsisi! Nykyään vaan sheivailen, mutta olen joskus käyttänyt myös epilaattoria, siinä saa vaan melko pitkään pitää kylmäpussia pimpan päällä ja huulien kohdalta alempaa ei oikein voi koneella epiloida.

Oletko vahalla koittanut poistaa?
 
vierailija
Kiitos! Sain tänään tehtyä loput, nypin vielä jonkin aikaa ja vedin ihan alhaalta ja peppuvaosta kylmävahaliuskoilla kun ne karvat oli siellä niin ohuita, liukkaita ja värittömiä. Siinä häpykummulla oli paljon paksumpia ja ne on helpompi nyppiä.
Mutta sain ihan sileän ihon sitten :)
Olen mä kuumavahaakin käyttänyt mutta en oikein tykkää, sotken sillä aina. Kylmävahaliuskat on hyviä minusta ja ne pinsetit.
Epilaattorilla olen vetänyt häpykumpua mutta alempaa en pysty.
Mä en voi sheivata kun iho alkaa heti pistellä, en saa sillä tunniksikaan sileää ihoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä