Tässä jankutetaan nyt niin samaa asiaa jatkuvasti ja toistetaan kysymyksiä, joihin olen vastannut jo useita kertoja, että mikäli ne vastaukset kiinnostavat naljailua enemmän, niin löydätte ne kyllä tästä ketjusta jo
En ole glorifioinut nykyistä, koska mielestäni hän tekee väärin koittaessaan kieltää minulta kontaktin johonkin tiettyyn ihmiseen, vaikka se olisi miten exäni.
Suurimman virheensä hän tekee kuitenkin siinä, että ilmoittaa minulle, koska lapsillani olisi oikeus tavata isäänsä, ja se olisi kerran kahdessa viikossa.
Ehkä nuo ovat teille sitten jotain osoituksia siitä, etten arvosta nykyistä miestäni, enkä totta puhuakseni juuri tällä hetkellä, kahden edellisen kappaleen asioista johtuen liiemmälti arvostakaan, koska mielestäni hän ajattelee vain ja ainoastaan nyt itseään tässä asiassa.
Suhteen olisi oltava tasa-arvoinen, enkä minäkään sanele kenen kanssa hän voi ystävä olla. Oli kysymys jostain entisistä seksisuhteista tai rakkaussuhteista tai mistä hyvänsä. Ja jos minä en sanele, niin pitäisikö minun silti vain alistua näihin vaatimuksiin? Mielenkiintoista ajattelumallia toki tuokin... Että minä teen väärin kaikinpuolin, pitäisi vain alistua. Alistua ja alistua. Puolison tahtoon. Niinhän kunnon naiset tekevätkin
Ehkä minulla ei tosiaan ole tulevaisuutta tämän nykyiseni kanssa, vaikka hän miten jo hinkuukin naimisiin asti ja iltatähteä puuhailemaan. Lupaa vaikka kuun taivaalta, kunhan hänet asetellaan kultavadille ja isän asemaan, ja todellinen isä syöstään asemastaan pois - täysin.
Kiitoksia, saitte minut kyllä ajattelemaan tätä asiaa toiseltakin näkökulmalta. Huomasin taas, miten aikuiset niin herkästi mainostavat ajattelevansa lapsiaan, mutta tosiasiassa tärkeintä on aina se aikuisten oma tahto. Kuten tässäkin tapauksessa nykyisen miesystäväni tahto teidän mielestänne
Mukavat päivänjatkot kaikille