Ny tuli STOPPI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ja lopullinen sellainen.

Jätin miehen, sananmukaisesti heitin hänet pihalle ja perään muovipussillisen jotain vaatteitaan.

Mä en enää jaksa sitä paskamaista ja lapsellista käytöstä, enkä halua enää elää tässä suhteessa, jossa mä olen menettänyt mielenterveyteni miehen ja hänen tekojensa vuoksi.

Helvetti soikoon, kai tämä elämä tästä joskus järjestyy ja tapaan ihmisen, joka todella rakastaa ja arvostaa minua. En vain tiedä, että voinko enää koskaan luottaa keneenkään. :(

Mä olen täysin rikki. Toisaalta on vaikeaa olla erossa miehestä, jonka kanssa on seurustellut 15-vuotiaasta, mutta kaikki nämä vuodet mä olen kärsinyt ja halunnut vain pois miehen luota! Nyt vihdoinkin pystyin siihen, siinä mielessä olo on helpottunut. Toivottavasti tämä tunne säilyy, etten TAAS KERRAN ano miestä takaisin - siitäkin huolimatta, että tiedän hänen olevan täysi paska, en vain ole halunnut olla yksin.

Sanotaanko lyhyesti, että on liian itsekäs elääkseen parisuhteessa ja liian lapsellinen/vastuuntunnoton huolehtiakseen ihan elämän perusasioista.

Mä en jaksa enkä halua olla aikuisen ihmisen äiti, enkä yrittää muuttaa sairasta ihmistä vuosi toisensa jälkeen tuloksetta.

Kaikki mahdollinen ja mahdoton paha, mitä voitte kuvitella, niin mieheni varmaan tehnyt kaiken.

Yhteistyössä