Mistä tietää onko toiselle vain laastarisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";29487319]No ei ole ollut. Mähän selitin jo, että mitään tunteita exää kohtaan ei ollut eikä ollut mitään eron tuomia tuskia enää olemassa. Ei se silloin ole mikään laastarisuhde. Vai onko muka kaikki lyhyemmät suhteet muka aina laastarisuhteita? Ei tietenkään ole vaan kyse on vain siitä, että homma ei toiminut.

Mun elämäni ensimmäinen seurustelusuhde kesti puoli vuotta. Oliko sekin muka laastarisuhde :laugh: :D Mitähän siinä laastaroitiin kun kyse ekasta seurustelusta...[/QUOTE]

Syitä on paljon, miksi pidemmän suhteen päättymisen jälkeen suhteet eivät aluksi kestä. Niitä sanotaan laastarisuhteiksi. Syitä on niin monia, niin monia... Kuten tunteet exää kohtaan, tunteensiirto uuteen kumppaniin, tarve kokea itsensä halutuksi, kykenemättämyys olla yksin, seksin tarve, läheisyyden tarve, kuuntelijan tarve...

Syitä on paljon, miksi pidemmän suhteen päättymisen jälkeen suhteet eivät aluksi kestä. Niitä sanotaan laastarisuhteiksi. Syitä on niin monia, niin monia... Kuten tunteet exää kohtaan, tunteensiirto uuteen kumppaniin, tarve kokea itsensä halutuksi, kykenemättämyys olla yksin, seksin tarve, läheisyyden tarve, kuuntelijan tarve...

Älä nyt oikeasti jaksa. Sulla on selvästi jotakin traumoja ja patoutumia oman erosi takia, mutta älä luule että kaikilla on samanlainen tilanne ja ajatukset kuin sulla. Kun ei vain ole. Kaikki pidemmän eron jälkeen olevat suhteet ei ole laastarisuhteita vaikka sä miten väittäisit ja haluaisit niin uskoa. Onhan noita lyhyitä seurusteluja ollut ennen pidempää suhdetta, onko ne silloinkin sun ahdistuneessa ajatusmaailmassa laastarisuhteita?

Suhde on suhde eikä todellakaan aina välttämättä mikään laastarisuhde. Koita nyt jo tajuta. Sä et sitä määritä ja päätä mikä on laastarisuhde. Mulla ei ole tarvetta valehdella itselleni ja toisille ja esittää ettei ole ollut kyse laastarisuhteista. Mä en voi sun mieliksi myöntää asiaa jota ei ole olemassa.

[QUOTE="a p";29487941]Älä nyt oikeasti jaksa. Sulla on selvästi jotakin traumoja ja patoutumia oman erosi takia, mutta älä luule että kaikilla on samanlainen tilanne ja ajatukset kuin sulla. Kun ei vain ole. Kaikki pidemmän eron jälkeen olevat suhteet ei ole laastarisuhteita vaikka sä miten väittäisit ja haluaisit niin uskoa. Onhan noita lyhyitä seurusteluja ollut ennen pidempää suhdetta, onko ne silloinkin sun ahdistuneessa ajatusmaailmassa laastarisuhteita?

Suhde on suhde eikä todellakaan aina välttämättä mikään laastarisuhde. Koita nyt jo tajuta. Sä et sitä määritä ja päätä mikä on laastarisuhde. Mulla ei ole tarvetta valehdella itselleni ja toisille ja esittää ettei ole ollut kyse laastarisuhteista. Mä en voi sun mieliksi myöntää asiaa jota ei ole olemassa.[/QUOTE]

Älä kysy, jos et halua vastauksia.

Älä kysy, jos et halua vastauksia.

Nyt käsittääkseni keskusteltiin jo yleisesti suhteista ja laastarisuhteista. Se nyt vain on todella typerää ja mustavalkoista väittää kaikkia lyhyempiä suhteita laastarisuhteiksi. Ei tuon ahdistuneen ja traumatisoituneen miehen vastaukset mua hyödytä kun hänen vastauksensa ovat pelkkää hölynpölyä ja oman ahdistuksen purkamista.

[QUOTE="a p";29487974]Nyt käsittääkseni keskusteltiin jo yleisesti suhteista ja laastarisuhteista. Se nyt vain on todella typerää ja mustavalkoista väittää kaikkia lyhyempiä suhteita laastarisuhteiksi. Ei tuon ahdistuneen ja traumatisoituneen miehen vastaukset mua hyödytä kun hänen vastauksensa ovat pelkkää hölynpölyä ja oman ahdistuksen purkamista.[/QUOTE]

Ei täällä kukaan tiedä, mitä sen ukkosi päässä liikkuu. Toinen arvaus on yhtä hyvä kuin seuraava. Kysy siltä iteltään ja jos ei puhu niin sitten pallo on sulla.

Laastarisuhde voi muuttua myös ihan ns. normisuhteeksi. Uusi suhde pian edellisen päättymisen jälkeen kyllä lähes poikkeuksetta on laastarisuhde. Aiheesta löytyy aika paljon luettavaa, jos on kiinnostunut.

Kauanko olivat yhdessä tuon miehen entisen naisen kanssa? Ja miksi ajattelet, että tämä ex-nainen haluaisi aiheuttaa teille jotain ongelmia? Onko mies sanonut niin?

Voi hyvää päivää kun täällä on tyhmää porukkaa. itse harkitsin eroa kolme vuotta, sitten ihastuin toiseen ja jätin mieheni tämän toisen takia. yhdessä ollaan oltu nyt 10 vuotta. eli siis laastarisuhde, hohhoijaa, ei voi kuin nauraa. :-) Edellinen oli laiska ja itsekäs, viinaanmenevä kusipää, nykyinen maailman ihanin, hellin ja rakastavin mies.

yleistäminen on syvältä.

[QUOTE="ihmettelen";29488742]Kauanko olivat yhdessä tuon miehen entisen naisen kanssa? Ja miksi ajattelet, että tämä ex-nainen haluaisi aiheuttaa teille jotain ongelmia? Onko mies sanonut niin?[/QUOTE]

Mä kirjoitin, että saan varmaan sen exän vihat niskaan. Se exä on jo ennen mua lähetellyt miehelle viestejä ja kysellyt onko naisia joten tuskin riemastuu kun kuulee musta. Ei ole mistään varsinaisista ongelmista ollut puhe.

Mies kyseli eilen viestillä, että onko mulla koska talviloma. Sattuu olemaan samaan aikaan kuin miehen loma, tänään menen miehen luo ja voidaan kuulemma suunnitella mitä tehdään silloin. :)

Mites miten mie eronneena miehenä tiedän onko mulla nyt laastarisuhde? Itseltäni tuntuu vain mukavalta kun on joku tärkeä ihminen elämässäni. Eronnut olen noin puolivuotta sitten, enkö olisi saanut mennä ihastumaan tähän naiseen? Anteeksi en tiennyt aikarajoista.. Tosin en edes ketään etsinyt ja tuntui ettei edes kiinnosta mutta tämä sattui vain näin käymään..

Ja siis ei ole vi**uilu viesti vaan ihan oikeasti kysyn?? Kun en minä ainakaan ole (tietääkseni) nyt missään laastarisuhteessa vaikka en olekkaan ollut yksin 1,5 vuotta. Välissä tuntuu että kaikki muut tietää helvetin paljon paremmin mitä minä ajattelen ja teen.

En neuvoisi ap:ta juoksemaan lujaa ja pitkälle vaan ottamaan selvää mitä siitä seuraa. Ties vaikka olisi laastarisuhteen tilalta vaikka rakkaussuhde tulossa tyrkylle.

Tuntuu että nää laastarisuhteet koskee vain naisia. Jos mies haluaa jonkun ns. laastarisuhteen niin se on sitten panosuhde vaan. Silloin ei aleta liikaa hempeilemään. Eikä todellakaan aleta julistaa rakkautta tai edes kullitella muuten kuin sängyssä :D
Täysin samaa mieltä!Muutama kuukausi sitten itse eronnut ja tapaillut mukavaa naista mutta se mutta kun han ei halua alkaa laastarisuhteeksi.Voi helvetti niitä laastareita notkuu tuolla baaritiskit täynnä jos semmosen haluaa.Itse lähdin epätyydyttävästä ja rakkaudettomasta suhteesta ja sitten kun löytää kivan ihmisen niin este on se kun joku on keksinyt tämmösen helvetin laastarisuhteen määritelmän ja naiset pelkää leimautumista...että oikein 1-2vuotta pitäs niinku venailla hitto eihän edes leskillä ole niin pitkä suruaika.

Oho mun vanha ketju nostettiin. :eek:

Mä olen siis tämän ketjun aloittaja. Olen edelleen tuon miehen kanssa. Olemme asuneet yhteisessä kodissa jo muutaman kuukauden, ostimme nimittäin oman talon. Yritämme myös yhteistä lasta. :)

Eli ei ollut kyse laastarisuhteesta. :D

• Tykkää
Reactions: alemsa
nää laastarisuhteet koskee vain naisia. Jos mies haluaa jonkun ns. laastarisuhteen niin se on sitten panosuhde vaan. Silloin ei aleta liikaa hempeilemään. Eikä todellakaan aleta julistaa rakkautta tai edes kullitella muuten kuin sängyssä :D
Just näin. Naisilla se on aina sitä jotain helvetin peliä.
Mies haluaa panna, panee.
Mies ihastuu niin ihastuu.
Mies rakastuu niin rakastuu!

Ei ole laastarisuhteita miehillä!

Oho mun vanha ketju nostettiin. :eek:

Mä olen siis tämän ketjun aloittaja. Olen edelleen tuon miehen kanssa. Olemme asuneet yhteisessä kodissa jo muutaman kuukauden, ostimme nimittäin oman talon. Yritämme myös yhteistä lasta. :)

Eli ei ollut kyse laastarisuhteesta. :D
Kiva juttu teille ja onnea.Löysin sattumalta tämän ketjun kun piti ihan netistä tsekata että mikähän se sellainen juttu on kun nainen valittaa "etten halua olla sulle pelkkä laastari"kaikkea ne keksii.Harmi jos tälläinen ajatus on este uudelle onnelle.

• Tykkää
Reactions: alemsa
Kiva juttu teille ja onnea.Löysin sattumalta tämän ketjun kun piti ihan netistä tsekata että mikähän se sellainen juttu on kun nainen valittaa "etten halua olla sulle pelkkä laastari"kaikkea ne keksii.Harmi jos tälläinen ajatus on este uudelle onnelle.

Näyttää olevan liikkeellä, alkoi kaverisuhteena ja vuoden jälkeen alkoi lämpenemään hiljalleen. Ei mitään petijuttuja koska kunnioitimme hänen avoliittoaan .Yhtäkkiä pari kk sitten minusta riippumattomista syistä hän yllättäen erosikin...kuvittelin että tästä aukeaa salaa haaveilemani tilaisuus, no ei auennut...muuttopäivän jälkeen hän kaivoi tuon "en halua, enkä hae laastarisuhdetta" kortin esiin. Kaikki lämpö ja läheisyys..viestit ja yhteydenpito katosi yhdessä yössä...eipä oikein tiedä mitä ajattelis.

Yhteistyössä