M
"metso"
Vieras
no mutta en silti ymmärrä että miten se on niin vaikeaa,sanoja ne on siinä missä muutkin ja jos kerran tuntee niin ni miksi ei voi sanoa ääneen,tai edes viestillä. kyllä tämäkin mies joskus suhteen alussa höpisi vaikka mitä...mutta ekojen kuukausien jälkeen ei kyllä oo kuulunut,ite alan tuntee itseni aika rakkauden nälkäiseksi. eikä ne teotkaan merkkaa kaikkee, koti ja lapset on hoidettava joka tapauksessa rakastaa vaimoa tai ei.
minä tarviin niitä sanoja edes joskus,ei voi olla niin vaikeaa ottaa sitä huomioon. ps.tämä mies on kyllä itkenytkin nähteni ja raavasta miestä ei muistuta ku ehkä ulkopuolisen silmään hetken... ettei oo kyse mistään nolottamisesta(vaik täytyy myöntää etten ymmärrä mitä noloa on sanoa tunteensa ääneen).valitettavasti siis kallistun silel puolelle että jokin muu se on kuin minun lumovoima joka miehen pitää kanssani
minä tarviin niitä sanoja edes joskus,ei voi olla niin vaikeaa ottaa sitä huomioon. ps.tämä mies on kyllä itkenytkin nähteni ja raavasta miestä ei muistuta ku ehkä ulkopuolisen silmään hetken... ettei oo kyse mistään nolottamisesta(vaik täytyy myöntää etten ymmärrä mitä noloa on sanoa tunteensa ääneen).valitettavasti siis kallistun silel puolelle että jokin muu se on kuin minun lumovoima joka miehen pitää kanssani