Nuvaring + haittavaikutukset

vierailija
Omat kokemukset nuvaringistä aika saman suuntaiset. Halut hävisivät totaalisesti, aivan käsittämättömiä raivareita, muistikatkoksia jne pientä. Meillä tuli sisäpiirin vitsi siitä putouksessakin kuullusta lausahduksesta "tuuleeko täällä?". Ja tämä sai alkunsa siitä kun oltiin miehen kanssa tekemässä jotakin ruokaa yhdessä ja olin kuulema täysin yks kaks siitä positiivisesta ja iloisesta minästä vaihtunut täysin raivohulluksi. Itse en tuosta muista muuta kuin ruoan laiton, mutta mies sanoi tunteneensa tuulenvireen ja kun kääntynyt katsomaan minua niin olin kuulema ollut kuin mikäkin hurrikaani.

Muistikatkoksia alkoi puolen vuoden käytön jälkeen tulemaan. Saatoin kävellä kaupungilla ja aivan yks kaks en tiennyt mihin olin menossa. Sama kävi useamman kerran töissä ja yhdesti kesken kokouksen. Olin aivan kuutamolla mitä on juuri puhuttu, vaikka olin muistiinpanoja tehnytkin.

Oikeastaan viimeinen niitti tuon renkaan käytölle oli kun mies sanoi että jos en lopeta käyttöä niin hän lähtee. Ja että hän kaipaa sitä naista jonka tapasi, eikä sitä hormonihirviötä. Ja se kolahti jotenkin ja se rengas lähti tuota seuranneiden minuuttien aikana. Ja jotenkin sitä oli joko täysin sekaisin tai sitten iki onnellinen, mutta pyysin miestä tulemaan sisään ja ilmeisesti kaikki kuut olivat kohdillaan kun tulin raskaaksi ns yllättäen. Mutta ne raskaus ja imetysajan heittelyt eivät olleet mitään siihen renkaaseen verrattuna.

Tuota rengas asiaa jälkikäteen puidessa jäin vain miettimään, kuinka moni suhde menee oikeasti persiilleen sen vuoksi että ihastutaan ja sitten kun tulee pillerit tjsp mukaan niin nainen ei olekaan enää se "oma itsensä"??

Meillä mies otti tuon jälkeen vastuun ehkäisystä ja ei kyllä missään välissä minua mihinkään renkaaseen ole vaatinutkaan, vaan se oli oma päätös, kun lemmen roihahtaessa tahtoi se kumi unohtua. Mutta tuon jälkeen mies on yleensä ollut se "romantiikan tappaja" ja lähtenyt kesken kuumimman hetken hakemaan sitä kumia. Mutta toisaalta, siitä pisteet hänelle.
 
Osta Nuvaring - https://euroclinix.net Mulla ei ollut oireita ollenkaan, päinvastoin! Vaihdoin pillereistä renkaaseen sen pienemmän estrogeenipitoisuuden takia, koska pillereistä rinnat turposivat ja tulivat niin kipeiksi että urheilu kävi tuskalliseksi. Rengas poisti tämän ongelman eikä tuonut tullessaan muitakaan oireita.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä