nuva ring

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiljanen

Vieras
kuka osaisi sano minull yhdestä nolosta asiasta

eli minulla oli käytössä se nuva ring ehkäsy enkä käyttänyt kuin sen yhden ja nyt siitä on kolme viikkoa aikaa kuun otin pois eikä kuukautisista kuulu mitää voiko olla että ehkäsy pettänyt tai sitten hormoonit sekasi

no tuskin ehkäsyteho on loppunu, et kyllä siinä aikaa menee ennekuin kierto alkaa...tuliko normaalisti tyhjennysvuoto kun otit renkaan pois? siinä voi mennä yli kuukausikin, ennenkuin seuraavat kuukautiset tulevat, kropalla voi hetki kestää "normalisoitua"

mulla nuvan aikana (käytin kaks kiertoa) oli tosi niukat menkat, ihan olemattomat. joskus kuulemma ne loppuu kokonaan. oliskohan sulla jostain syystä heti ekan renkaan jälkeen käyny näin. eli kun lopetit käytön niin olis ollu kuukautiset muka, muttei kuitenkaan. kannattaa odottaa se 4-5 viikkoa josko uudet menkat tulis, kunnolliset

Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
no tuskin ehkäsyteho on loppunu, et kyllä siinä aikaa menee ennekuin kierto alkaa...tuliko normaalisti tyhjennysvuoto kun otit renkaan pois? siinä voi mennä yli kuukausikin, ennenkuin seuraavat kuukautiset tulevat, kropalla voi hetki kestää "normalisoitua"

ei tullu niinkuin ennen eli vuoto oli niukkaa

mulla oli kans nuvan kanssa niukkaakin niukemmat! sitten kun lopetin käytön (sain kyllä odottaa luomumenkkojen alkamista!) ni runsaat menkat tulikin! Muita,ketä tiedän käyttävän/käyttäneen, niin nuva on vaikuttanut tosi paljon menkkoihin, eli niukentunut runsaasti tai jäänyt pois.. Mutta kannattaa nyt vaan ootella rauhassa niitä menkkoja, kropalla voi hetki kestää laittaa hommat toimiin :laugh: mut 6viikon jälkeen kannattaa jo vasta huolestua...

Kiitos muuten minunkin puolestani, olen tuskaillut asian kanssa, että missä mun oikeat menkat, kun Nuvan otin pois 3 viikkoa sitten! Pelkäsin, että olen raskaana, mutta tämä ja yksi toinen saitti paransi mieltäni huimasti: Muillakin on ihan samoja oireita! Kiitos naiset!! :)

Yhteistyössä