Nuukan kanssa treffeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muistoissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muistoissa

Vieras
Oletteko käyneet hyvin pihin miehen kanssa treffeillä? Kävin kerran yhden miehen kanssa treffeillä, joka pyysi minua kokoajan maksaan. Kahvit, jäätelot, ruuat jne. Kuulin jälkeenpäin, että mies oli hyvintoimeentuleva, mutta äärettömän tarkka.
Huh huh..ja hän pyysi minua pyydettiin treffeille

Joo, en ole ikinä sen ekaa treffiä enempää harrastanut, jos ei mies ymmärrä maksaa. Kerran lähettiin jatkoille ja treffikaverini ei maksanut taksia, maksoin mutta eipä jatkot ollutkaan sitten hänelle, oli mun tutun luona. Sanoin hyvät yöt ja toivotin hyvät jatkot.

Se ei ole nuukuuttaa, että molemmat maksaa omansa, käsitin että apn tapauksessa mies oli pyytänyt naista maksamaan omansakin. Se nyt on yhtä nuukaa kuin se, että nainen olettaa miehen maksavan!

Eksä vei mut pitsalle ekan "seurusteluviikon" aikana ja kun luettiin listoja niin yhtäkkiä alkoi änkyttää, että otettaisko puoliksi joku pitsa kun nää on aika kalliita.. Maksoivat n. 30-45mk per lätty. No, syötiin sitten puoliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Se ei ole nuukuuttaa, että molemmat maksaa omansa, käsitin että apn tapauksessa mies oli pyytänyt naista maksamaan omansakin. Se nyt on yhtä nuukaa kuin se, että nainen olettaa miehen maksavan!

no riippuu tilanteesta.. jos pyytää treffeille, ja jatkuvasti pyytää toista maksamaan, niin on se nuukuutta.

eikä muuten ap.n tekstistä käynyt ilmi, pyysikö mies maksamaan myös oman osuutensa..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

no riippuu tilanteesta.. jos pyytää treffeille, ja jatkuvasti pyytää toista maksamaan, niin on se nuukuutta.

eikä muuten ap.n tekstistä käynyt ilmi, pyysikö mies maksamaan myös oman osuutensa..

sori, luin huonosti, kirjoititkin samoin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Kyllä maksoin miehenkin.

olin joskus sellasen urvelon kanssa treffeillä ravintolassa, joka tilasi meille lastenateriat. Selitti että on hyvää ja paljon halvempaa.

No siitä vuosien päästä se urvelo on nyt mun aviomies, ja me aina ravintolassa sitä lastenannosta nauretaan. Oli reppana vaan niin jännittänytkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
olin joskus sellasen urvelon kanssa treffeillä ravintolassa, joka tilasi meille lastenateriat. Selitti että on hyvää ja paljon halvempaa.

No siitä vuosien päästä se urvelo on nyt mun aviomies, ja me aina ravintolassa sitä lastenannosta nauretaan. Oli reppana vaan niin jännittänytkin :D

Saako oikeasti aikuiset ihmiset tilata ravintolassa lastenateriat, jos ei ole lapsia mukana? Luulin, että lasten aterioita ei myydä pelkästääna aikuisille.

Yhteistyössä