Taas on yhdet treffit ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi voi :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi voi :(

Vieras
Kävin treffeillä. Miten minä törmäänkin aina tällaisiin. Minua pyydettiin monta kertaa treffeille ja suostuin mennä viimeinkin. Mentiin kahvilaan ja mies meni edellä kassalle ja minä menin perässä ja ajattelin, että maksan omani. Mies ei tehnyt elettäkään maksaakseen omaansa. Oli vaan hiljaa ja vaikka kassa kysyi häneltä, että maksaako hän omansa ei puhunut mitään! Minä tulin perästä ja sanoin, että otetaan minun kortillani sitten kaikki.
Siis ei voi olla totta. Juuri hiljattain olin miehen kanssa treffeillä ja hän vei minut syömään ja kun tarjoilija toi laskua, mies ei tehnyt elettäkään, että olisi voinut maksaa omansa. Kummatkin miehet ovat olleet hyvissä palkatuissa töissä insinööreinä ja minä kokopäiväinen opiskelija. Olen saanut vanhan kasvatuksen, että ei ainakaan kutsuttua voi laittaa maksaan kaiken. Olen ollut siis kutsuttu ja kummallakin kerralla maksanut miehenkin juomat ja ruuat.
Olen kai liian kiltti..mutta en enää mene näiden miesten kanssa treffeille. Kovasti kyselivät, että milloin taasen nähdään. Oletteko törmänneet vastaaviin tapauksiin?
Nämäkin miehet vaikuttavat ihan fiksuilta muuten, mutta miten eivät voi maksaa edes omiaan vaikka ovat treffeille kutsujina.

No kyllä mäkin odotan, että vähintään ekoilla treffeillä mies maksaa! Meillä mun mies maksaa edelleenkin aina minunkin ruokani ravintolassa tai kahvilassa, ja yhdessä ollaan oltu kohta 8v.

Näiden kertojen perusteella on tullut mieleen, että miksi ihmeessä viedään toinen treffeille kahvilaan tai syömään, jos laitetaan kutsuttu maksamaan kaiken. Olen itse aikoinani vienyt miehenkin treffeille ja ilman muuta silloin asennoitunut, että minä maksan kaiken ja olen maksanutkin. En vaan voi käsittää, että joku joka kutsuu olettaa, että nainen maksaa sitten hänenkin..

Eikö tarjoilija kysy yhteen vai erikseen? Yleensä itse sanoin erikseen ja maksoin omani.
... niin "kiltti" en ole että maksaisin myös kutsujan ruoat.

Nykypäivänä oman mieheni kanssa maksajana on usein mieheni, välillä minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Meriann:
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi :(:
Kummatkin miehet ovat olleet hyvissä palkatuissa töissä insinööreinä ja minä kokopäiväinen opiskelija. .

IDIOOTIT INSINÖÖRIT!!

Ei voi toki yleistää, että kaikki insinöörit. Tunnen muitakin insinöörejä ja ovat kaikinpuolin rehtejä ja reiluja

Luultavasti saan ensi kerralla suuni auki.. tai saan auki kyllä ja sanon, että maksan omani. Sitten jos kutsun miehen ite, toki maksan, mutta ei enää ikinä näin. Olen hieman loukkaantunutkin, että millaista kohtelua voikin saada.

Kävin treffeillä. Miten minä törmäänkin aina tällaisiin. Minua pyydettiin monta kertaa treffeille ja suostuin mennä viimeinkin. Mentiin kahvilaan ja mies meni edellä kassalle ja minä menin perässä ja ajattelin, että maksan omani. Mies ei tehnyt elettäkään maksaakseen omaansa. Oli vaan hiljaa ja vaikka kassa kysyi häneltä, että maksaako hän omansa ei puhunut mitään! Minä tulin perästä ja sanoin, että otetaan minun kortillani sitten kaikki.
Siis ei voi olla totta. Juuri hiljattain olin miehen kanssa treffeillä ja hän vei minut syömään ja kun tarjoilija toi laskua, mies ei tehnyt elettäkään, että olisi voinut maksaa omansa. Kummatkin miehet ovat olleet hyvissä palkatuissa töissä insinööreinä ja minä kokopäiväinen opiskelija. Olen saanut vanhan kasvatuksen, että ei ainakaan kutsuttua voi laittaa maksaan kaiken. Olen ollut siis kutsuttu ja kummallakin kerralla maksanut miehenkin juomat ja ruuat.
Olen kai liian kiltti..mutta en enää mene näiden miesten kanssa treffeille. Kovasti kyselivät, että milloin taasen nähdään. Oletteko törmänneet vastaaviin tapauksiin?
Nämäkin miehet vaikuttavat ihan fiksuilta muuten, mutta miten eivät voi maksaa edes omiaan vaikka ovat treffeille kutsujina.

Annoitko? tuskin, jos olisit, niin miehet olisivat kyllä maksaneet kahvilla.
nim. kokemusta on

Alkuperäinen kirjoittaja mamukas:

Annoitko? tuskin, jos olisit, niin miehet olisivat kyllä maksaneet kahvilla.
nim. kokemusta on
En jos tarkoitat sellaista, mitä aavistelen.

Yhteistyössä