miehet,miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhapiika(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhapiika(ko)

Vieras
Olen aivan ulapalla noiden miesten suhteen :( en ole ikinä seurustellut, en käynyt treffeillä ja syksyllä täytän 30- vuotta. menen aina kipsiin jos joudun olemaan hetkenkään kahden jonkun miehen seurassa..esim. työkaverin..kerran eräs mies pyysi minua treffeille, mutta en lähtenyt..miten pääsisin eroon näistä peloista ja jännityksestä?? onko jollain muulla ollut samanlaisia kokemuksia miesten kanssa??

minulla oli samanlaista jännitystä ja hermoilua pari vuotta sitten..kunnes juttelin erään mies puolisen ystäväni kanssa ja se auttoi. :) harkitsin jopa terapiaan menoa, mutta ystäväni opasti minua mukaan miesten maailmaan. juttelu auttaa :)

Voi miehet, kuinka te kehtaatte? 🙄 😂

Vein pyynnöstä kauniin ja sexyn Annien ruokakauppaan. Tapasin siellä vanhan tuttuni, jtn 50++ vaimonsa kanssa. Annie pyöri siinä ympärillä vesiraja-minimekossaan tuoden ostoksia kärryyni.
Tää mies vaan ahmi häpeilemättä silmillään Annieta ja säihkysääriään kokoajan (vaimonsa ei ollut silloin paikalla) 😁

Kyllä minäkin ihailen ihan simona säihkysääriä, mutta tekisin sen mahdollisimman huomaamatta naisen kumppanilta 😇

Tuskin maltan odottaa tuomioita kalkkisnikeiltä 🤣 @Echo ja @Alepa (rekkautumaton kylläkin)

Uusimmat

Yhteistyössä