Nutrilett viiden päivän tehostartti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonbride
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nesteet saa ainakin poistuun hyvin. mutta rasvaa ei lähde kun kilo viikossa,tiesithän sen? liian nopea laihdutus kuihduttaa lihakset. ylipainoisella hyvä startti,voi noudattaa viikkojakin,liikuntaa unohtamatta. sitten siirtyä hiljalleen tavalliseen terveelliseen ja vähäkaloriseen ruokavalioon.

mä suosittelisin ennemmin easy diettiä. se on vhh ja paremman makuista. olen normaalipainoinen ja sain sillä pois 3kg rasvaa 3vkossa. lisäksi lähti nestettä. bmi 21.

Nuo on tosi huonoja keinoja laihduttaa. Siis ainoastaan silloin hyvä jos lähtöpaino on huomattavan suuri ja on todellakin tarkoitus muuttaa totuttuja tapoja uuteen pysyvästi niin silloin tuo tietenkin käy ihan ok "alkustarttina" ja tuon jälkeen sitten asteittain normaalin terveellisen ruoan pariin. Mutta jos tekee tuon "pikatie onneen" kuurina ja palaa sit taas vanhoihin tapoihin takas niin saa kaiken pudottamansa (nesteen) korkojen kera takaisin.

Tiedän kyllä että elämäntapojen on muututtava, ja se on tarkoituskin. Tämä on vain alku pudotukselle. Lähtöpainoa on ihan tarpeeksi.

Hienosti on teillä lähtenyt kiloja. Jospa minullakin. :)

Mä en jaksa uskoa, että kukaan on niin tyhmä, että syö ensin pizzaa, sitten viikon nutriletteja ja palaa pizzaan ja kuvittelee painon pysyvän alhaalla.

Itse olen campridgellä, joka siis vastaa Nutriletteja. En todellakaan kuvittele painon pysyvän poissa jos alan syödä samaan malliin kun millä olen lihonut. Painoa nyt on pudonnut reilu 8kg vajaassa kahdessa kuukaudessa, joten normaalipainon sisällä nyt laihdutan.:) Vielä 7kg jäljellä. En oo ihan puhtaalla pussikuurilla vaan korvaan osan.

mä kokeilin tuota 4 tai 5 päivää niin, että käytin siitä paketista yhden pirtelön, patukan, ateriapussin ja liemipussin päivässä korkeintaan ja lähti tuossa ajassa 3,5kg painoa.

Yhteistyössä