Nutrilett teho startti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostin tuos jokinaika sitten kyseisen tehostartipaketin ja ajatelin sitä kokeilla silleen mukautetusti. Eli en korvaa kaikkia päivän aterioita niillä Nutrilet-tuoteilla vaan esim yhden tai kaksi ateriaa ja siten syön muuten kevyesti. :headwall:

Vaan huh kun tuossa äsken söin yhden selaisen karamelli/toffee patukan, niin kyl tuli öklöolo sitä syödessä. Tosin ensin meni kyl puoli patukkaa ihan vaivatta alas kun oli nälän tunne jo päässyt yllättämään. Mut sitten alkoi tuntua siltä et ei kiitos nyt riittää :x Jopa minulle joka pidän todella makeasta ja voin syödä vaik lähes fatzerin sinisen kerrasta. :ashamed:

No, vaan kilttinä tyttönä kuitenkin söin koko patukan vaik tiukkaa se teki. Samalla miettien, jotta miks ihmeessä sen on oltava niin perhanan makeeta. :headwall: :headwall: :o Itse olisin kyllä kaivannut suolaisempaa syötävää ainakin tällä kerralla, mut saas sitten nähdä mitä ne muut siin paketis ovat. Kun onhan siinä pastaa ja jotai keittoliemiä vai mitä ne nyt olivatkaan. :o :headwall:

Ai niin ja nuo patukat on paketin ohjeiden mukaan tarkoitetu lounaaksi ja pirtelöt aamupalaksi. Vaan jos yhtä makeita ovat pirtelöt kuin patukat niin kyllä ainakin minulla ne tulee olemaan välipaloja/herkkuja, ei aterioiden korvikeita.

Mut mut toiveena on jota nämä Nutrilet-tuoteet autaisivat painon pudotusta alulle huikan helpomin kuin pelkkä ruokavalion muutos ja liikunan lisäys. Joten katsellaan kuin käy. :headwall:

Itse söin noin 2 kuukautta sitten tehostartin, kiloja lähti 5, takas tullut 1. Uusi paketti odottelemassa, heti sen aloitan kun tästä flunssasta pääsen eroon. Mun oli tosi helppo olla tolla tehostartilla, ei pahemmin näläntunnettaa ollut, vaukka töissä kävin samaan aikaan.
Mulle tosi hyvä juttu ja sopiva, kun olen tälläinen hössö, että haluan nopeita tuloksia...

Yhteistyössä