H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkotus on pudottaa kaiken kaikkiaan 17kg... Minä aluksi juon vain noita juomia ja hedelmiä syön. Nyt vielä se kampanja, että jos ei paino putoa, saa rahansa takasin... Täytyy testata kuin käy!
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkotus on pudottaa kaiken kaikkiaan 17kg... Minä aluksi juon vain noita juomia ja hedelmiä syön. Nyt vielä se kampanja, että jos ei paino putoa, saa rahansa takasin... Täytyy testata kuin käy!
Testaa vaan, mutta kun huomaat ettei toiminu niin ota yhteyttä.
Kerron sulle kuinka paino putoaa 0,5-2kg/vko, mässäyspäivä/vko sallittu, ja maksat vaan alotusmaksun 10e ja sit 5e/pudotettu kilo?
Siis jos paino ei putoa, et maksa muuta ton kympin lisäks (meleko palajo halavempaa ku nutriletilla)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkotus on pudottaa kaiken kaikkiaan 17kg... Minä aluksi juon vain noita juomia ja hedelmiä syön. Nyt vielä se kampanja, että jos ei paino putoa, saa rahansa takasin... Täytyy testata kuin käy!
Testaa vaan, mutta kun huomaat ettei toiminu niin ota yhteyttä.
Kerron sulle kuinka paino putoaa 0,5-2kg/vko, mässäyspäivä/vko sallittu, ja maksat vaan alotusmaksun 10e ja sit 5e/pudotettu kilo?
Siis jos paino ei putoa, et maksa muuta ton kympin lisäks (meleko palajo halavempaa ku nutriletilla)
kerro mulle (c= Onko tää Painonvartijoita? Jos on niin on muuttunut ilmeisesti?