Haluatko nähdä kun läskistä tulee hoikka ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Proteiinin määrää kannattaa lisätä!

Niin ja väärin jos laihdutat ja liian nopeasti niin ekaks lähtee lihasmassaa,eikä rasvakudosta.
Myös 2litraa vettä täytyisi juoda päivittäin,jotta turvotus lähtee ja elimistö saa nestettä.
Kyllä nutriletilla saattaa saada hetkellisen tuloksen mutta mun mielestä nää poppakonstit lukeutuu juuri siihen sarjaan että ihmiset luulee saavansa helposti ylipainoa alas.oikotietä ei ole,tai sitten vaarantaa jo terveyden jos näillä alkaa pitempiaikaisesti läträämään :x
kokemusta on!

Todella paljon tsemppiä ap:lle, ja toivottavasti tuo sörsseli auttaa. Painonhallinta on sitten asia erikseen, mutta painonpudotus vaatii joskus vähän ilkeämpiä konsteja.

Ekaa kertaa elämässäni kävin mäkin hakemassa tänään vähän troppia, Prismassa oli puoleen hintaan. Joten vaikka olen vähän epäuskoinen, testaan nyt näitä kahta myrkkyä yhtä aikaa ja yliannostuksella kuurit loppuun. Jollei tule tuloksia, niin voin olla varma, että jatkossa ei kannata.

Nutrilettia ja muita vastaavia saa käyttää max. 2 viikkoa ilman lääkärin valvontaa.
Turvallisempia ne on kuin jotkin lentoemäntä- ja kaalisoppadieetit sillä niistä saa kaikki elimistölle välttämättömät aineet.
Todella ylipainoisille on jopa suositeltavaa aloittaa pudotus noilla jotta esim. diabetesriskiä saadaan nopeasti pienemmäksi.
Kannatta ottaa selvää asiasta.
Tsemppiä ap:lle ja muillekkin pudottajille =)

Voi vidu tätä kannustuksen määrää :/ Toinen ehkä tulee hakemaan tsemppiä urakalleen ja vastauksia satelee siitä onko menetelmä hyvä vai ei ja tulos ei kestä ja blaablaablaa. Tuo on sentäs tutkittu ja turvallinen tuote, joten tsemppiä laihdutukseen ja tuu sitten kertomaan onnistumisesta!

Älä piittaa ei-kannustavista kommenteista, taatusti siellä aukovat päätään ne, jotka eivät edes aio yrittää tehdä liikakiloilleen mitään!
Mun mielestä sellainen ihminen on todella ihailtava, joka ottaa itseään niskasta ja onnistuu! Toivotan sulle sydämestäni onnea yritykselle, äläkä unohda pitää silloin tällöin myös herkkupäivää ettei kuuri käy liian puuduttavaksi!

Yhteistyössä