V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä sun, sä mun?Kauniita unia, ihana
Ihmettelen hiukka. Miten voi olla että nainen joka ei ole Instagramissa eikä Onlyfansissa on koko ajan trollien kuumin puheenaihe ja ykköskohde?Tuo vauvan ketju ollut monta päivää täynnä mustasukkaisena kiehuvaa pirkkoa. Elikkäs tuo D trollaus. Yrittää kivenkovaa väittää Ogee toiseksi. Mustasukka pirkon tunnistaa tekstistä heti kun se mollaa upeaa älykkönaista alimpaan maanrakoon sylki suusta lentäen ja sitten vielä jakaa psykoosimaisesti herjoja monta kertaa ketjuun omaa kateutta helpottaakseen. Läpinäkyvää ja niin tyypillisesti naismaista. Juuri tätä samaa se on naisten työpaikatkin livenä. Samanlaisia naisista potaskaa puhuvia tosikkopirkkoja kaikenikäset. Sen oon merkannut.
/ sivu
EI kuulunut tänne astiMä taisin taas tänään höpöttää ihan liikaa, mitähän mahdoit ajatella siitä, kaipaamani?
Laita irl viestiä, niin selviää.Jos ei mikään muu hyvä elämässäni toteutuisi, toivon, että tämä selviäisi. Mielellään aikaisin kuin myöhään, ettei tähän kuluisi loppuelämää. Voihan olla, että kuolen tietämättä, mikä oli mitäkin. Eipä se sen jälkeen sitten enää vaivaa.
Miten sä voi oikeasti ottaa itseesi nuo pyllynreikätrollin jututkin?? Miten se muka sua trollaa?? En voi käsittää. Kun kaikkihan tuo nyt näkee että se on joku aivoton veeti, joka tuuttaa copypastena samaa paskaa varmaan jokaisen avoimen palstan täyteen.Kyllä minäkin luultavasti korjaisin jos näkisin jonkun kirjoittavan keksittyä listaa vauvalla kaikista "sukupuolitaudeistani" ja päälle joku harvinainen tunnistettava lempinimi tai koko nimeni.. Semmoistahan SE on Eellä ollut. Aivan sairasta. Tuo äskeinen "naapurin 200 kiloinen mies" oli oikein hyvä esimerkki. Kummasti jostain ilmestyi sopivasti. En minä jaksa tyhmien turhien juoruakkojen kanssa alkaa vääntämään enempätä.
En ole puhunut kiireestä yhteen menemisestä vaan asioiden selvittämisestä. Yli puoli vuosikymmentä olen tätä päässäni pyörittänyt, joten se on pitkä aika ihmisen elämässä. Mikään ei synny väkisin, se on selvää.Ahdistaa jotenkin tää ajatus, et on kiire. Vaikka onhan se järkevämpää pistää vauhtia, kun on tässä jo ooteltu kauan. Sitten vaan mielessä on joku lukko, joka ei suostu avautumaan, ja sit vaan ahdistuu näistä puheista / kirjoituksista.![]()
Niin, pohdinkin tilannetta oman kaivattuni suhteen, en niinkään sinun. Mulla ei ole mitään selvitettävää, haluan hänet.En ole puhunut kiireestä yhteen menemisestä vaan asioiden selvittämisestä. Yli puoli vuosikymmentä olen tätä päässäni pyörittänyt, joten se on pitkä aika ihmisen elämässä. Mikään ei synny väkisin, se on selvää.