nurinaa

Heissan!

Kuules,mieti kuinka hyvin sulla on lähtenyt käyntiin tuo homma!!Itsellänikin on n.10 kilon pudotus edessä,viikko takana ja eilen vaaka näytti -1,7kg..

Ja ajatteleppas kesää,miten onkaan ihana kun ei kaikki ne kesävaatteet ahdista ja uimarannalla voisi kerrankin oleskella niin ettei koko ajan tarttis ajatella mistäpäin pursuaa jotain:)

Ole kiltti ja koita jaksaa jatkaa vain!Millä tyylillä laihdutat?

TSEMPPIÄ!!!!

Tosi hienosti olet kuitenkin pudottannut. Mulla putoo kilon kuukausi tahtia ja mulle se sopii hyvin.

Kyse ei ole laihduttamisesta, vaan elämäntapa remontista ja se vie aikaa, mutta se on ainut keino tähdätä normaalipainoiseen elämään.

Tsemppiä. Muista myös, ettet ajattele liikaa ruokaa..

Syötköhän sä liian vähän. Sulla on pudonnu noin nopeesti tosi paljon ja jos sua harmittaa se et joudut syömään liika vähän niin luultavasti laihdutus tyssää. Painonvartijoitten pisteillä laihdutettaessa kaloreita saa syödä kauheen vähän yleensä jotain 1200 ja oon huomannu et mulle se ei riitä. Oon heti kiukkunen ja kyllästyny jos syön niin vähän. Eli oon suosiolla syöny 1700-1900 kaloria ja oon laihtunu kilosta puoleen kiloon viikossa ja välillä saanu herkutellakin ja välillä repsahtanu kunnolla, mut elämäntapaahan tässä opetellaan. Enkä nyt niin kauheen tarkkakaan aina ole ollut. Toivottavasti jaksat vielä jatkaa ja löysennä vaikka vähän tahtia välillä jos alkais tuntuu paremmalta. Toi on niin hieno saavutus et nyt vaan tsemppiä ja oo tyytyväinen ittees!

Yhteistyössä