T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toogamies:Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:Tämähän on aivan äärettömän huvittava.Hah haa! Saat varmasti paljon vastauksia. Onkin todella öh, "harvinaista" että tuollainen vanha kääkkä himoitsee nuorta naista.
Otapa vaari hyvä se kävelysauva käteen ja mene ulos reippaalle kävelylle. Et sä sitä nuorta pillua saa enää ikinä. Realiteetit ovat realiteetteja.
Ja jos kerran olet niin kovin komea, luotettava, fiksu jne, mikset hae nuoria naisia ihan livenä? Uppoo varmaan hyvin. Mene jonkun lukion lähelle metsästämään. "No moih kaunokainen, mä oon Pertsa 60 v, ja haluisin viedä sun neitsyyden" Ui ui! Etkö tajua et mimmit nauraa näille vanhoille säälittäville surkimuksille?
Naurattaa ajatellakin että olet ihan tosissasi väsännyt noin pitkän sepustuksen ja nyt odotat kyrpä kädessä parta tutisten kuumia vastauksia. Heh heeheeheJatkot vaan sullekin..
Uuh. Tanya. Missä olet ollut? Haluaisin sängelläni kutittaa reisiesi sisäpintaa.....
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:Voi miten hieno juttu sulle! Kerropa sitten meillekin, kun pääset toimeenTai pistä se 16 v neitonen kertomaan miten neitsyys lähti, tällä palstalla. Mahdat ollakin aikamoinen panomies. Oi oi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:Eli ne sun kaksi kellistettyä naista on kehuneet? Hienoa![]()
No halukasmies, montaako 16 vuotiasta olet tänään nussinut.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkka Inerva:Alkuperäinen kirjoittaja Vihannes Jorolainen:Joo niinpä
Mulle kans pilluu!
Taitaa olla halukasmies jo viety hoitoon. Hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkka Inerva:Ei yhtään, kaluni ei vaan seisoo.
Alkuperäinen kirjoittaja ayen:Taitaa olla halukasmies jo viety hoitoon. Hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkka Inerva:Ei yhtään, kaluni ei vaan seisoo.
Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja ayen:Taitaa olla halukasmies jo viety hoitoon. Hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkka Inerva:Ei yhtään, kaluni ei vaan seisoo.
Erehdyit! Pitäähän sitä välillä töitäkin tehdä ja ennenkaikkea vastailla noihin meileihin joita olen saanutSe vie vaan oman aikansa kun kiihkeille neitosille vastailee ja "kivoja" juttelee
Nyt lähden unten maille välillä mutta aamulla ennen töihin lähtöä mielenkiinnolla taas meilejä lukemaan.
Kyllä Elämä on Ihanaa!!!!!!!!