Swan, olet enemmän kuin oikeassa Että olen nauranut noille katkerille kirjoituksille kuinka minut on leimattu pedofiiliksi, sairaaksi ja ties miksi vaikka selvällä suomenkielellä olen useasti sanonut mitä etsin. Ikäkin on mainittu joten senkin ymmärtäminen näyttää olevan useimmille todella vaikeaa. No, minkäs sille voi jos on "lusikalla annettu"))Alkuperäinen kirjoittaja Swan.:No jopas ihmisiä häiritsee sellainen fakta, että mies hakee nuorempaa s-seuraa. Johan olisi asia ihan toisin, jos hakijana olisi nelikymppinen nainen. Silloin hän olisi itsennäinen, sinut itsensä kanssa - leidi ja olisi monta nuorta pojankloppia tyrkyllä. Btw, itse olen 17. Ja nainen. Ettei olisi tähän ketjuun vastannut vanhempia, katkeria naisia.
No, tämä sinun mielipide. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku kiimainen teinipoika, joka juuri ja juuri saa itsensä sisälleni kunnes jo pian laukeaa. Vanhemmilla miehillä on tiettyä karismaa ja taitavuutta naisen käsittelyssä, sekä parempi kestävyys. Vanhemman miehen kanssa ei ole sellasta älytöntä söhläämistä ja kiirettä.Alkuperäinen kirjoittaja 17v:Olet aivan liian vanha minun makuuni. En voisi kuvitella meneväni sänkyyn isäni ikäisen miehen kanssa. Teikäläisen ikäisiä miehiä on liikaakin tyrkyllä "opettajaksi". Muutaman vuoden ikäero menettelee, mutta ei enää muutaman vuosikymmenen! Se on jo suorastaa naurettavaa!
Hae seuraa ikäisistäsi.
Hienoa Swan! Sieltähän se totuus tuli On se vaan joillekin käsittämättömän vaikeaa käsittää että myös ikäisesi nuoret neidot voivat fantasioida ikäisistäni miehistä samoin kuin me teistä nuorista neidoistaAlkuperäinen kirjoittaja Swan.:No, tämä sinun mielipide. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku kiimainen teinipoika, joka juuri ja juuri saa itsensä sisälleni kunnes jo pian laukeaa. Vanhemmilla miehillä on tiettyä karismaa ja taitavuutta naisen käsittelyssä, sekä parempi kestävyys. Vanhemman miehen kanssa ei ole sellasta älytöntä söhläämistä ja kiirettä.Alkuperäinen kirjoittaja 17v:Olet aivan liian vanha minun makuuni. En voisi kuvitella meneväni sänkyyn isäni ikäisen miehen kanssa. Teikäläisen ikäisiä miehiä on liikaakin tyrkyllä "opettajaksi". Muutaman vuoden ikäero menettelee, mutta ei enää muutaman vuosikymmenen! Se on jo suorastaa naurettavaa!
Hae seuraa ikäisistäsi.
Sairas mikä sairas. Säälittävä tapaus.Pitäisi panna hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Hienoa Swan! Sieltähän se totuus tuli On se vaan joillekin käsittämättömän vaikeaa käsittää että myös ikäisesi nuoret neidot voivat fantasioida ikäisistäni miehistä samoin kuin me teistä nuorista neidoistaAlkuperäinen kirjoittaja Swan.:No, tämä sinun mielipide. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku kiimainen teinipoika, joka juuri ja juuri saa itsensä sisälleni kunnes jo pian laukeaa. Vanhemmilla miehillä on tiettyä karismaa ja taitavuutta naisen käsittelyssä, sekä parempi kestävyys. Vanhemman miehen kanssa ei ole sellasta älytöntä söhläämistä ja kiirettä.Alkuperäinen kirjoittaja 17v:Olet aivan liian vanha minun makuuni. En voisi kuvitella meneväni sänkyyn isäni ikäisen miehen kanssa. Teikäläisen ikäisiä miehiä on liikaakin tyrkyllä "opettajaksi". Muutaman vuoden ikäero menettelee, mutta ei enää muutaman vuosikymmenen! Se on jo suorastaa naurettavaa!
Hae seuraa ikäisistäsi.
Voin pistää vaikka pääni pantiksi että jokainen näistäkin (mies)moralisoijista ei epäröisi hetkeäkään jos 16-vuotias neitokainen osoittaisi mielenkiintoa heitä kohtaan, sama pätee useaan naismoralisoijaan jos kohdalle sattuis teinipoika. Jatkuvastihan netin seksijuttu-palstoilta saa lukea kirjoituksia missä vanhempi nainen vie poikuuden teinipojalta, puhumattakaan että vanhempi mies neitsyyden teinitytöltä joten turha mesota täällä ja haukkua minua pedofiiliksi ja sairaaksi.
Olen miettinyt näitä kirjoituksia täällä ja nauranut itseni kipeäksi mutta eihän se naurun asia ole jos on "Eunukki" tai ei muuten seksistä mitään ymmärrä Se on sairaus siinä missä mikä tahansa
Lisäksi haluan vielä huomauttaa että en ole misssään tapauksessa sanonut että etsin VAIN JA AINOASTAAN 16-vuotiasta neitosta! Opetelkaapa lukemaan ja te jotka jo osaatte, lukekaa tarkkaan ja tuomitkaa vasta sitten. Olen selvästi ilmoittanut että etsin 16-23 vuotiasta neitosta!!!!!
Onko 23-vuotiaskin mielestäni lapsi? Voivoi..Otan Osaa
Sinulle "Psyykemittari" haluan sanoa että voit olla varma että kun jonkun neitosen valitsen noiden meilien joukosta niin IKÄ TARKISTETAAN EHDOTTOMASTI! Ei sinun eikä kenenkään muunkaan tarvitse siitä huolta kantaa joten voit puolestani vaikka keskittyä psyykkeesi hoitamiseen
PAINOTIN että ikävaatimukseni on VÄHINTÄÄN 16!!! Menikö jakeluun???
Lopuksi vielä kertausta näille paukapäille: Suomen laki kieltää kaikenlaisen seksuaalisen kanssakäymisen ALLE 16-vuotiaiden kanssa!!!
No montakos tyttöstä olet saanut. Ja minkä ikäisiä? Kerroppas nyt meille kaikille. Oletkos muuten seksuaalisesti kiinnostunut lähisukulaisistasi, esim äidistäsi. Entä eläimistä?Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Hienoa Swan! Sieltähän se totuus tuli On se vaan joillekin käsittämättömän vaikeaa käsittää että myös ikäisesi nuoret neidot voivat fantasioida ikäisistäni miehistä samoin kuin me teistä nuorista neidoistaAlkuperäinen kirjoittaja Swan.:No, tämä sinun mielipide. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku kiimainen teinipoika, joka juuri ja juuri saa itsensä sisälleni kunnes jo pian laukeaa. Vanhemmilla miehillä on tiettyä karismaa ja taitavuutta naisen käsittelyssä, sekä parempi kestävyys. Vanhemman miehen kanssa ei ole sellasta älytöntä söhläämistä ja kiirettä.Alkuperäinen kirjoittaja 17v:Olet aivan liian vanha minun makuuni. En voisi kuvitella meneväni sänkyyn isäni ikäisen miehen kanssa. Teikäläisen ikäisiä miehiä on liikaakin tyrkyllä "opettajaksi". Muutaman vuoden ikäero menettelee, mutta ei enää muutaman vuosikymmenen! Se on jo suorastaa naurettavaa!
Hae seuraa ikäisistäsi.
Voin pistää vaikka pääni pantiksi että jokainen näistäkin (mies)moralisoijista ei epäröisi hetkeäkään jos 16-vuotias neitokainen osoittaisi mielenkiintoa heitä kohtaan, sama pätee useaan naismoralisoijaan jos kohdalle sattuis teinipoika. Jatkuvastihan netin seksijuttu-palstoilta saa lukea kirjoituksia missä vanhempi nainen vie poikuuden teinipojalta, puhumattakaan että vanhempi mies neitsyyden teinitytöltä joten turha mesota täällä ja haukkua minua pedofiiliksi ja sairaaksi.
Olen miettinyt näitä kirjoituksia täällä ja nauranut itseni kipeäksi mutta eihän se naurun asia ole jos on "Eunukki" tai ei muuten seksistä mitään ymmärrä Se on sairaus siinä missä mikä tahansa
Lisäksi haluan vielä huomauttaa että en ole misssään tapauksessa sanonut että etsin VAIN JA AINOASTAAN 16-vuotiasta neitosta! Opetelkaapa lukemaan ja te jotka jo osaatte, lukekaa tarkkaan ja tuomitkaa vasta sitten. Olen selvästi ilmoittanut että etsin 16-23 vuotiasta neitosta!!!!!
Sinulle "Psyykemittari" haluan sanoa että voit olla varma että kun jonkun neitosen valitsen noiden meilien joukosta niin IKÄ TARKISTETAAN EHDOTTOMASTI! Ei sinun eikä kenenkään muunkaan tarvitse siitä huolta kantaa joten voit puolestani vaikka keskittyä psyykkeesi hoitamiseen
Lopuksi vielä kertausta näille paukapäille: Suomen laki kieltää kaikenlaisen seksuaalisen kanssakäymisen ALLE 16-vuotiaiden kanssa!!!
Tää on pelkkä provo, ei kannata vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Kun nyt ei tunnu onnistuvan nuoren naisen saaminen niin olisiko linjoilla 16-23 vuotiaita poikia. Vaatimuksena on peppureiän neitsyys. Odotan paljon viestejä kaikilta kokeilunhaluisilta pojilta. Valikoin sitten teistä itselleni mieleisen JA PAINOTAN VIELÄ KERRAN!!!!!! EN OLE MIKÄÄN PEDOFIILI..SUOJAIKÄRAJA SUOMESSA KUN ON 16 VUOTTA!
Laittakaa meiliä tulemaan, ehdoton vaitiolo taataan(onhan minulla kotona vaimo ja kaksi murrosikäistä lasta).
Etpä saisi kovin kauan päätäsi hartioilla pitää. Uskotko itsekään noihin yleistyksiisi, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa?Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:...
Voin pistää vaikka pääni pantiksi että jokainen näistäkin (mies)moralisoijista ei epäröisi hetkeäkään jos 16-vuotias neitokainen osoittaisi mielenkiintoa heitä kohtaan, sama pätee useaan naismoralisoijaan jos kohdalle sattuis teinipoika.
Fantasiat ovat fantasioita ja samojen tyyppien kirjoittelemia. Niihin ei voi mitään todellisuudesta lausuttavaa perustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Jatkuvastihan netin seksijuttu-palstoilta saa lukea kirjoituksia missä vanhempi nainen vie poikuuden teinipojalta, puhumattakaan että vanhempi mies neitsyyden teinitytöltä joten turha mesota täällä ja haukkua minua pedofiiliksi ja sairaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Lisäksi haluan vielä huomauttaa että en ole misssään tapauksessa sanonut että etsin VAIN JA AINOASTAAN 16-vuotiasta neitosta! Opetelkaapa lukemaan ja te jotka jo osaatte, lukekaa tarkkaan ja tuomitkaa vasta sitten. Olen selvästi ilmoittanut että etsin 16-23 vuotiasta neitosta!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Onko sinulla jäänyt levy päälle, vai oletko kaiken lisäksi vielä luku- ja ymmärrystaidoton? Aiemmin jo on mainittu se, että jos olisit kaipaillut täysi-ikäistä naista, tuskin olisit saanut pedofiilin leimaa. Perverssin leiman kyllä. Kuka normaalijärkinen mies tyttärensä ikäistä haluaa?
Ei näytä sinulle menevän jakeluun, että 16-vuotias on vielä lapsi. Pedofiili mikä pedofiili.Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:PAINOTIN että ikävaatimukseni on VÄHINTÄÄN 16!!! Menikö jakeluun???
Toivottavasti ymmärrät lopettaa ajoissa ja hakeutua hoitoon.
No vastaappas nyt montako tyttöä olet saanut ja minkä ikäisiä. Onko sinulla taipumusta insestiin.Alkuperäinen kirjoittaja myrna:No montakos tyttöstä olet saanut. Ja minkä ikäisiä? Kerroppas nyt meille kaikille. Oletkos muuten seksuaalisesti kiinnostunut lähisukulaisistasi, esim äidistäsi. Entä eläimistä?Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Hienoa Swan! Sieltähän se totuus tuli On se vaan joillekin käsittämättömän vaikeaa käsittää että myös ikäisesi nuoret neidot voivat fantasioida ikäisistäni miehistä samoin kuin me teistä nuorista neidoistaAlkuperäinen kirjoittaja Swan.:No, tämä sinun mielipide. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku kiimainen teinipoika, joka juuri ja juuri saa itsensä sisälleni kunnes jo pian laukeaa. Vanhemmilla miehillä on tiettyä karismaa ja taitavuutta naisen käsittelyssä, sekä parempi kestävyys. Vanhemman miehen kanssa ei ole sellasta älytöntä söhläämistä ja kiirettä.Alkuperäinen kirjoittaja 17v:Olet aivan liian vanha minun makuuni. En voisi kuvitella meneväni sänkyyn isäni ikäisen miehen kanssa. Teikäläisen ikäisiä miehiä on liikaakin tyrkyllä "opettajaksi". Muutaman vuoden ikäero menettelee, mutta ei enää muutaman vuosikymmenen! Se on jo suorastaa naurettavaa!
Hae seuraa ikäisistäsi.
Halukas mies on nyt todella peloissaan. Hän yrittää kääntää taipumuksiaan huumorimielessä poikiin ,lampaisiin yms. Todellisuudessa hän on peloissaan saamastaan valtavasta ihmisten tuomiosta mutta yrittää peittää sitä rehvakkaalla ja omalaatuisella huumorillaan.Olisikohan hän itsekin huolissaan pedofiilisista taipumuksistaan.Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Lampaat ovat mukavan tuntuisia! Kokeilin kerran myös naapurin puudelia. Ihanan tiukka oli!Alkuperäinen kirjoittaja myrna:No montakos tyttöstä olet saanut. Ja minkä ikäisiä? Kerroppas nyt meille kaikille. Oletkos muuten seksuaalisesti kiinnostunut lähisukulaisistasi, esim äidistäsi. Entä eläimistä?Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:Hienoa Swan! Sieltähän se totuus tuli On se vaan joillekin käsittämättömän vaikeaa käsittää että myös ikäisesi nuoret neidot voivat fantasioida ikäisistäni miehistä samoin kuin me teistä nuorista neidoistaAlkuperäinen kirjoittaja Swan.:No, tämä sinun mielipide. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku kiimainen teinipoika, joka juuri ja juuri saa itsensä sisälleni kunnes jo pian laukeaa. Vanhemmilla miehillä on tiettyä karismaa ja taitavuutta naisen käsittelyssä, sekä parempi kestävyys. Vanhemman miehen kanssa ei ole sellasta älytöntä söhläämistä ja kiirettä.Alkuperäinen kirjoittaja 17v:Olet aivan liian vanha minun makuuni. En voisi kuvitella meneväni sänkyyn isäni ikäisen miehen kanssa. Teikäläisen ikäisiä miehiä on liikaakin tyrkyllä "opettajaksi". Muutaman vuoden ikäero menettelee, mutta ei enää muutaman vuosikymmenen! Se on jo suorastaa naurettavaa!
Hae seuraa ikäisistäsi.