Nuorin tuntemasi mummoksi tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pörrösukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Mun äiti oli 36v kun nuorempi siskoni sai lapsen.

Siis ei oo totta. Mun ikänen.................. Järkyttävää :o

No ei mun äiti ollu yhtään järkyttyny :D tykkäs kai järkyttää ihmisiä kertomalla lapsenlapsestaan :saint:

En mä sitä siis pahalla :). Kun ajattelee itseä kun esikoinen on syntynyt ollessani 34 vuotias. Nyt jos olis jo mummo.

Alkuperäinen kirjoittaja vitun savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä kuulin jossain kiinassa oli 20v mummo :/ :xmas:

varmasti..ihan lyhyellä matikallakin jo tajuaa,että toi ei kovin mahdollista ole

mutta aina löytyy pieni mahdollisuus tuohonkin.

Monella tytöllä menkat alkaa aikaisin, 9-10 vuoden iässä hyvinkin....

Ja tuo aikainen muroosikä on vielä periytyvä ominaisuus. Että vallan hyvin voi olla mahdollista.. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:
Alkuperäinen kirjoittaja vitun savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä kuulin jossain kiinassa oli 20v mummo :/ :xmas:

varmasti..ihan lyhyellä matikallakin jo tajuaa,että toi ei kovin mahdollista ole

mutta aina löytyy pieni mahdollisuus tuohonkin.

Monella tytöllä menkat alkaa aikaisin, 9-10 vuoden iässä hyvinkin....

Ja tuo aikainen muroosikä on vielä periytyvä ominaisuus. Että vallan hyvin voi olla mahdollista.. Valitettavasti.

joo mutta on kuitenki aika epämääräinen toi savannan kertoma,että "luki jostain"..ja tällaset tapaukset aika harvoin päätyy mihinkään ihan ihmisten ilmoille jutusteltaviks vaan on seurausta jonkinlaisesta rikollisesta toiminnasta..

oma mummoni oli 37v kun äiti minut sai 19v:na. Mummo sai äidit 18v:na. Hassua kun oma mummo ja anoppi on saman ikäisiä. Anoppi aloitti lasten teon 30 paremmalla puolella.

Minä ku ajattelin, että sukulaiseni, joka tuli mummuksi 41-vuotiaana, oli nuori mummu.. Mutta täällähän on paljo nuorempiakin.

Ja luin kans jostain, että parikymppinen tullut mummuksi. Mutta ne on siellä ulukomailla... B)

Yhteistyössä