Elikkäs nuoria äitejä kysytiin, niin nyt sitten nuoria mummoja. Miehen äiti oli 44 vuotias tullessaan mummoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Mun äiti oli 36v kun nuorempi siskoni sai lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Mun äiti oli 36v kun nuorempi siskoni sai lapsen.
Siis ei oo totta. Mun ikänen.................. Järkyttävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Mun äiti oli 36v kun nuorempi siskoni sai lapsen.
Siis ei oo totta. Mun ikänen.................. Järkyttävää![]()
No ei mun äiti ollu yhtään järkyttynytykkäs kai järkyttää ihmisiä kertomalla lapsenlapsestaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä kuulin jossain kiinassa oli 20v mummo :/ :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vitun savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä kuulin jossain kiinassa oli 20v mummo :/ :xmas:
varmasti..ihan lyhyellä matikallakin jo tajuaa,että toi ei kovin mahdollista ole
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja vitun savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä kuulin jossain kiinassa oli 20v mummo :/ :xmas:
varmasti..ihan lyhyellä matikallakin jo tajuaa,että toi ei kovin mahdollista ole
mutta aina löytyy pieni mahdollisuus tuohonkin.
Monella tytöllä menkat alkaa aikaisin, 9-10 vuoden iässä hyvinkin....
Ja tuo aikainen muroosikä on vielä periytyvä ominaisuus. Että vallan hyvin voi olla mahdollista.. Valitettavasti.